29 Temmuz 2022 Cuma

Mucize hikaye "Okula yeni gelen kız'' bölüm 1

Dipnot: bu karakterin çizgi film ile TAMAMEN alakası yoktur. 

Mia günlük yazıyor: 

Sevgili günlük bugün yeni okulun ilk günü... Umarım çok güzel arkadaşlarım olur. Açıkcası okulumun şimdiden iyi geçmeyeceğine şüphe yok! 

*Saate bakar ve günlük yazısını bitirir* 

Üzgünüm sevgili günlük okula geç kalıcam. Çıkmalıyım! 

Mia'nın annesi: Kızım geç kalıcaksın otobüs gelmek üzere! 

Mia: iniyorum. 

Hemen iner* 

Mia: Görüşürüz anne!

Otobüse biner ve okula gider* 

Kısa süre sonra okula varmıştır. Otobüsten iner*

Marinette'yi görür* 

Marinette: Hey! Selam. 

Maria: Selam. Ben burda yeniyim de... 

Marinette: Biliyorum... Müdür senden bahsetti. 

O sırada Chloe gelir* 

Chloe: Aaa! Yeni bir ezik daha! 

Marinette: Yine ne istiyorsun Chloe! 

Chloe alaycı bir şekilde: 

Marinette, marinette, marinette! Bu sana yakışıyor mu? 

Mia, Marinette'in omzuna elini koyar ve: 

Benim için kavga etmene gerek yok. Sınıfa gidelim mi? 

Marinette: Olur. Seni tanıştırmak istediğim bir kaç kişi var okuldan sonra buluşalım ve oraya gidelim. 

*Dersten sonra* 

Mia: Hadiii nereye gidiyoruz açıklaa çok merak ettim. 

Marinette: görüceksin. 

Mia, Marinette'i mutsuz görür ve sorar. 

Mia: Seni üzgün gördüm. İyi misin? 

Marinette: Chloe'yi düşünüyordum da... 

Mia: Bahçede konuşurken yanımıza gelen kız mı? 

Marinette: Evet. O hep böyledir. 

Mia: Anlıyorum. Geldiğim yerde hep bu tür insanlar var. 

Marinette: şimdi seni diğer arkadaşlarımın yanına götürücem. 

Marinette ve Mia Kaptan Hardrock'un gemisine giderler* 

Marinette: Selam kızlar! Bu Mia. 

Juleka, Rose ve Mylene: Merhaba Mia! 

Rose: kızlar gemiye gelirken gül şeklinde kurabiyeler yapmıştım. İsteyen var mı? 

Juleka ve diğerleri:  Been! 

Rose: Kurabiyeler geldiii! 

Mia: Mmm! Çok lezzetli görünüyor. 

Juleka kurabiyelerden bir tane alır ve yemeye başlar* 

Juleka: Aynı senin gibi çok tatlılar. 

*Herkes gülmeye başlar* 

                     ~Son~


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Youtube'da gördüğüm gezi vlogları hakkında... ( Genelde yurtdışı)

Merhaba dostlarım, bugün sizlerle uzun süredir planladığım bir yazıyı paylaşacağım. Öncelikle bu bir eleştiridir ve amacım sadece kendi görü...