30 Temmuz 2022 Cumartesi

Mucize hikaye "Okula yeni gelen kız" bölüm 2

 Kızlar hala gemide* 

Marinette: Oh! Saat geç olmuş. Seni eve bırakiyim Mia. 

Mia saate bakar* Aaa! evet. Bende annemi arayayım merak etmesin. 

Mia annesini arar* 

Mia: Alo, anne. 

Mia'nın annesi: Kızım saat kaç oldu haberin var mı senin! 

Mia: Anne biz arkadaşımla geziyorduk, sonra kızlara falan uğradık. Kurabiye yapmış bi arkadaş... Biraz ondan yedik derken saati farketmedik. 

Mia'nın annesi: Tamam. Kapat! 

Mia: Arkadaşım yola çıkalım artık. 

Marinette:  Pekala. 

Aynı anda: görüşürüz kızlaar! 

GİDERLER*

Mia: Şu gemiye gitmeden önce bahsettiğin kız nasıl biri? 

Marinette: Çok kötü... 

Mia: Hmm... Peki herkesle dalga mı geçer? 

Marinette: Evet, İşi gücü beni sinir etmek. 

Mia: Senle arada dertleşelim. Ne dersin? 

Marinette:Bu çok iyi olur. 

Mia: Ben sende bişey farkettim. Biraz mutsuzsun sanki... Eğer özel değilse anlatmak ister misin? Bana güvenebilirsin. 

Marinette: Benim Chloe ile yaşadığım bir sürü sorun var. Hep benim ezikliklerimi sınıfta anlatır. 

Mia: Olaya kötü yönden bakmak yerine pozitif yani iyi yönden bakmaya ne dersin? 

Marinette: Nasıl olacak o iş? 

Mia: Mesela Chloe seni bütün sınıfa anlatıyormuş ya aslında bunun sana bir zararı yok. 

Marinette: Ya beni onun dolabına bakmamla suçlamasına ne demeli? 

Mia: O zaman da ailen seni savundu. Bunu düşün. 

Marinette:  Çok var. Hangisini anlatsam şaşırıyorum. 

Mia: Eve geldik ben burda ayrılayım. Görüşürüz! 

                                                  *SON*                                             

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Youtube'da gördüğüm gezi vlogları hakkında... ( Genelde yurtdışı)

Merhaba dostlarım, bugün sizlerle uzun süredir planladığım bir yazıyı paylaşacağım. Öncelikle bu bir eleştiridir ve amacım sadece kendi görü...