16 Ağustos 2022 Salı

5. Sezon spoilerlar ve Adrien'ın his canavarı olması konusunda Adrien'ın portekizce seslendirmeninin düşüncesi

5. Sezon... Resmen Alya tehdit ediliyor. Acaba Adrien his canavarı olabilir mi soru kırıntılarıyla beynim sanki eskimiş gibi hissediyorum

Monarch Alya'dan Uğur böceği'nin gerçekte kim olduğunu zorla öğrenmek istiyor. Fakat Alya söylemiyor bir yandan acaba Gabriel'in yeni yardımcısı kim derken neredeyse 5. Sezon 1. Bölüm geçeli çok oldu. 
 
Gloob ekibinin yaptığı röportajda Adrien'ın Portekizce seslendirmeni onun his canavarı olduğuna inanmadığını belirtti. 
 Gelelim şimdi 3. Bölüm diyaloguna: 

*Monarch Alya'nın evinin balkonundan girer ve Alya'nın elindeki tepsi yere düşer* 

Monarch: Uğur böceği kim söyle bana! 

Alya: Bilmiyorum.

Monarch: O zaman ben kendim öğrenirim. 

*Monarch gider* 

Alya dikkat ettiyseniz bu diyalogda Marinette'nin kimliğini korumak için bilmiyorum dedi düşman olsalardı hiç düşünmeden Marinette uğur böceği diyebilirdi. 

Bugün tek bir blog yazısında 3 konuya yer verdik. Sizce böyle güzel miydi? Yoksa kafanız mı karıştı?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Youtube'da gördüğüm gezi vlogları hakkında... ( Genelde yurtdışı)

Merhaba dostlarım, bugün sizlerle uzun süredir planladığım bir yazıyı paylaşacağım. Öncelikle bu bir eleştiridir ve amacım sadece kendi görü...