15 Ağustos 2022 Pazartesi

Mucize karakterlerine çok benzettiğim youtuberlar

 Marinette: Hatırlarsanız "Mucize karakterleri türk olsaydı" yazımda Marinette= Meryem yazmıştım. Aslında alttan 2 at kuyruğu birde kahkül olsa Meryem can kesinlikle Marinette'e  benzerdi.

Adrien: Nasıl ikisini benzetiyorum bilmiyorum ama bence Berk coşkun (kendisini çok seviyorum) .

Nino: Kesinlikle Orkun ışıtmak çünkü Pekomen go oyununa yaptığı klipte her ne kadar gözlük takmasada benziyor.

Rose: Ben Dila kent'e çok benzettim. 2'side çok pozitif insanlar.

Juleka: Aslında Juleka'yı pek benzettiğim youtuber bulamadım. 

Bence karakterler aşırı uyumlu oldu. Siz hangi youtuberi hangi karaktere benzettiniz? Yoruma yazın 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Youtube'da gördüğüm gezi vlogları hakkında... ( Genelde yurtdışı)

Merhaba dostlarım, bugün sizlerle uzun süredir planladığım bir yazıyı paylaşacağım. Öncelikle bu bir eleştiridir ve amacım sadece kendi görü...