3 Ağustos 2022 Çarşamba

Mucize hikaye "Okula yeni gelen kız" bölüm 5 (Final)

Mia'nın anlatımı: Aslında ben Paris'i çok sevmiştim fakat okulda durumların karışması yüzünden gidebilirdik. Annem beni çok önemser, Bu yüzden de en iyi okulda eğitim görmemi ve üzülmememi istiyor. Chloe'nin neden böyle davrandığını bilmiyorum.  kızlara annemin kararını söylemeli miyim acaba? 

En iyisi söyliyim gitsin. 

Mia: Kızlar nasılsınız?

Rose: İyiyiz sen? 

Mia: Diğer kızlarda gelsin bir şey dicem. 

Marinette: Merhaba kızlar. 

Juleka: Merhaba herkese. 

Mia: Kızlar ben size bişey demeliyim.. 

Marinette: Buyur, söyleyebilirsin. 

Mia: Biz birkaç aya burdan gidebiliriz.. 

Marinette: Neee! 

Mia: Maalesef... Annemi tanıyorsunuz. 

Rose:  Ama gemi buluşmalarımız... 

Mia: Bende bunu istemezdim. Hatta buraya yazmamayı bile düşündüm. Ama olmadı 😔 Yarın gidiyoruz trenimiz saat 10:30'da...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Youtube'da gördüğüm gezi vlogları hakkında... ( Genelde yurtdışı)

Merhaba dostlarım, bugün sizlerle uzun süredir planladığım bir yazıyı paylaşacağım. Öncelikle bu bir eleştiridir ve amacım sadece kendi görü...