2 Ağustos 2022 Salı

Mucize hikaye "Okula yeni gelen kız" bölüm 4

 Mia'nın anlatımıyla: 

Şu Chloe denen kız kimmiş merak ettim ama Marinette ona bulaşmamam gerektiğini söyledi. Yolda giderken en sevdiğim şarkıyı dinliyordum, aniden önüm kesildi. Kafamı kaldırdığımda karşımda dik dik bana bakan Chloe'yi gördüm. Marinette'in söylediklerinin aynısını bende yaşadım. Sınıfa girmeme bir türlü izin vermedi.... 

Size durduk yere bulaşanlarla başa çıkmanın yolu sadece susmak. Kulaklığımı çıkardım ve ona aynen şöyle dedim: 

Benim ve arkadaşlarımın peşini bırak! 

Chloe bu sefer susup kaldı... 

Sınıfa girip yerime oturdum. Dizimin yanına elimi koyunca elim aniden yapış yapış oldu... Biri sırama sakız yapıştırmıştı. Bu sınıftaki erkeklerden biri olamazdı.

Genellikle bizim sınıf erkekleri: 

Birisi robot programlamakla meşgul. 

Birisi model... Hatta okulda çok ünlü. 

Biri müzikle ilgileniyor... 

Erkekleri elersek geriye bir tek kızlar kalmıştı... 

Rose: Onun kimseye zararı olmazdı.

Juleka: O da Chloe'yi sevmiyordu. 

Marinette: Chloe'ye karşı öyle bir nefreti var ki anlatılmaz yaşanır. 

Ve bunun sonucunda bu sabotajı bana yapan Chloe idi... 

Tabi bunu bulmak zor olmamıştı... 

Bunu akşam aileme anlattığımda annem bana bir kaç ay daha burda kalacağımızı, eğer okulu beğenmezsem döneceğimizi söyledi. 

Okulda fazla sorun yaşasamda ben Paris'i çok sevmiştim. 

Yarın okulda Paris'in tarihi yerlerini gezecektik. 

Eğer gidersek Paris'i özliycem... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Youtube'da gördüğüm gezi vlogları hakkında... ( Genelde yurtdışı)

Merhaba dostlarım, bugün sizlerle uzun süredir planladığım bir yazıyı paylaşacağım. Öncelikle bu bir eleştiridir ve amacım sadece kendi görü...