8 Eylül 2022 Perşembe

Hanginiz gerçek akımı

 Sonunda akım buldum şükür deliler gibi Youtube shorts'ta akım çıksın diye Youtube'a gir çık gir çık. YETER  VALLAHİ diye bağıracaktım ki yazık değil mi bana deyip vazgeçtim (Çok mu uzattım?) 

Kara kedi: Hanginiz gerçeksiniz? 

(Sahte) Uğur böceği: Benim! 

(Gerçek) Uğur böceği: Ona inanma! Beni dinle. 

Kara kedi: Tamamdır. Sadece gerçek leydimin bildiği bir soru sorucam. Beni seviyor musun? 

(Sahte) Uğur böceği: Tabii ki ❤ 

Kara kedi: Sen sahtesin! Gerçek Uğur böceği beni çöpe fırlattı, bana bağırdı ve verdiği sözü unuttu... 




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Youtube'da gördüğüm gezi vlogları hakkında... ( Genelde yurtdışı)

Merhaba dostlarım, bugün sizlerle uzun süredir planladığım bir yazıyı paylaşacağım. Öncelikle bu bir eleştiridir ve amacım sadece kendi görü...