10 Eylül 2022 Cumartesi

Mucize Türkiye özel bölümü (Gerçek değildir.)

 Bu sabah düşündüm taşındım ve bir özel bölüm yapmaya karar verdim. Bir çok fanında istediği hatta sözde yayınlanacağını duyduğumuz Türkiye özel bölümü.... Başrole kendimi koydum (yanlış anlamayın sizi temsili olarak demek istedim) ve inanılmaz bomba gibi bir senaryo ortaya çıktı. Herkes yerine otursun ve dikkatini dağıtabilecek tüm sesleri kapatsın! Film başlıyor! 

Marinette'den: 

Bugün bize hocamız yarın Türkiye denen bir yere okul gezisine gideceğimizi söyledi. Acaba Türkiye nasıl bir yerdi ki? Paris'teki gibi çok akumalı var mıydı? Ya da en önemlisi Türkiye'nin insanları nasıldı? Çok merak ediyorum. Yarın erken gideceğimiz için okuldan saat 4:00 gibi çıktık. Eve geldiğimizde saat 5:30'du yemek masasına oturup annemle babama yarın Türkiye'ye gideceğimizi anlattım. Saat daha 6:00'dı bende odama çıkıp yatağa uzandım biraz sosyal medyada gezdim. 8:00'a kadar biraz gökyüzünü seyrettim. 9:00'da uyudum. 

Sabah* 

Sabah soluk soluğa uyandım alarmı 7:00'a kurmuştum sonra bir baktım saat 7:15. Geç kalmıştım... Dün annem bana bakmak için odama geldiğinde valizimim hazır olmadığını görmüş ve sessizce hazırlayıp işe gitmiş yanına da not bırakmış. 

*Not: Seni seviyorum kızım sağ salim geri gelirsin umarım* 

Okula koştura koştura gidip bizim kız grubu sırasını bulana kadar canım çıktı. Herkes grubuyla oturdu fakat bir birimizle konuşmak zordu. Herkes birbiriyle yazışıyordu :) Buradan havaalanına kadar çok yolumuz var. Bari muzik falan açiyim ya... 

Havaalanına varış* 

Havaalanına vardık ve biletleri alıp uçaktaki yerlerimize geçtik. Cam kenarında oturuyorum. Bulutlar şimdiden çok güzel görünüyor. Ayy acaba Mucize kutusunu saklayacak yer bulur muyum ki yaa... 

Uzun bir uçuştan sonra* Türkiye'ye geldiik! Vay bee şuranın güzelliğine bak! 

Burda bazı bankalar varmış onlarında müzelerini gezdik. Ordan da İlk başta camii olarak kullanılan sonradan müze olarak günümüze kadar gelen yerleri gezdik. Sonra da bir kelebek bahçesine gittik çok sıcaktııı! Ama duyduğumuza göre kelebekler nemi severmiş mecburen bizde bi kere madem Türkiye'yi gezme işine girdik buna da katlanıcaz diyerek yola devam ettik. Sonra Türklerin sevdikleri yiyecekleri içecekleri denedik. Adrien çok iddialı olduğu için gitti Çiğköfte yedi. Ama bir görseniz yüzü kıpkırmızıydı üstüne 3 tane ayran içti. En son durak Türkiye'nin başkenti Ankara idi kalacağımız otelde oradaydı... Adrien gaza geldiğine pişman oldu ve Türkiye'ye gelirsem bi daha asla çiğköfte yemiycem dedi...

♡Son♡ 

Siz farketmediniz ama bütün illeri toparlayıp tek bir bölüme sığdırdım. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Youtube'da gördüğüm gezi vlogları hakkında... ( Genelde yurtdışı)

Merhaba dostlarım, bugün sizlerle uzun süredir planladığım bir yazıyı paylaşacağım. Öncelikle bu bir eleştiridir ve amacım sadece kendi görü...