13 Eylül 2022 Salı

Marinette ile geziyoruz ~Yeni program~ 1. Bölüm: Ankara

 Herkese merhabalar arkadaşlar programımıza hoşgeldiniz. Bugün güzel Türkiye'mizi geziyoruz ilk olarak Ankara'dayız.. bir seyircimiz Türkiye iş bankası müzesi'ne gitmemizi istemiş ve herkese tavsiye ediyormuş kendisi... Bakalım Turkiye iş bankası müzesi nasıl bir yermiş. 

Evet sayın seyirciler müze bence çok güzel. İlk başta bizi kumbaralar karşıladı hepsi rengarenkti 

Rehberden edindiğim bilgilere göre sanırım buraya gelişte hangi görevliye söylerseniz kendilerinin yayını olan kitapları veriyorlarmış... o kadar merak ettim ki benimde bir tane alasım geldi.... Yalnız bir şey diyim mi ben şimdiden eğlenmeye başladım. Çok sıcaaakğ şapka falan mı alsaydık dışses? 

Dışses: Evet Marinette haklısın 

Sayın seyircilerimiz şimdi Beypazarı'na gidiyoruz orda böyle Hint kınası denilen bir şey varmış bende parmağıma minik bir pati izi yaptırmak istiyorum. Bakalım nasıl olacak ne kadar duracak? 

Beypazarı'ndan selamlar şuan geldik... 

X: Buyrun hoş geldiniz. Hangi kına modelini istersiniz? 

Marinette: Ben en iyisi modellere bir bakayım. 

Evet tam tahmin ettiğim gibi köpek patisi buldum şimdi bunu yaptırıcam. 

X: Seçtiniz mi? 

Marinette: Evet. 

X: Hangi model? 

Marinette: Köpek patisi. 

X: Hangi bölge? El? kol? 

Marinette: Parmak. 

X: Pekala. 

Sayın seyirciler ben şu an çok gıdıklandım :) Aaa! Çok güzel olduu! 

Kınamız artık bitti yavaş yavaş Ankara'nın lezzetlerini tatma vakti Ankara simidi mi yesem yoksaa Beypazarı lokumu mu? Kararsızım sizce hangisi? 2. Bölümde görüşürüz...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Youtube'da gördüğüm gezi vlogları hakkında... ( Genelde yurtdışı)

Merhaba dostlarım, bugün sizlerle uzun süredir planladığım bir yazıyı paylaşacağım. Öncelikle bu bir eleştiridir ve amacım sadece kendi görü...