20 Eylül 2022 Salı

Yeni güç testi *Hikaye*

 Marinette'den: 

Bugün Usta fu beni çağırıyor (Yazardan: Noluyo acaba:D) bana sanırım yeni bir güç kapsülü verecekmiş. Bu da yeni bir mini makaron destesi pişireceğim demek... babamlar anlamasın diye yapıyorum yanlış anlamayın. Birazdan Ustanın yanına gidiyorum. Hangi saatte gittiğim önemli değilmiş fakat bu karışımı hazırlamak uzun sürmüyormuş... Ay çok uzattım boşu boşuna koşucam şimdi. 

Usta fu'dan: 

Bugün Marinette'ye Astro gücünü vericem.... Umarım işe yarar. 

Marinette gelir* 

- Hoş geldin Marinette güç karışımı hazır. 

+ Sonunda... sağol ustam. 

Tikki karışımı içer* 

Marinette: Tikki güçlen! 

Tikki: Astro Tikki! 

Marinette: Tikki yıldızları aydınlat! *Dönüşür* ASTRO BÖCEK! 

Dönüşmüştüm ve kıyafetimde yıldıza benzer parıltılar vardı. Uçmayı deniycem... 

Uçar* Oldu. Herşey çalışıyor! 

-SON- 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Youtube'da gördüğüm gezi vlogları hakkında... ( Genelde yurtdışı)

Merhaba dostlarım, bugün sizlerle uzun süredir planladığım bir yazıyı paylaşacağım. Öncelikle bu bir eleştiridir ve amacım sadece kendi görü...