22 Eylül 2022 Perşembe

Adım yaşım akımı

 Yine bir akım... bu seriyi yazmak baya hoşuma gidiyor çok mutlu oluyorum sizi bırakmamak ve kendimi özletmemek amaçlı yazılarıma devam ediyorum hep.  Normalde şöyle bir kaç gün dinlenmeliyim fakat pek fazla yapılacak aktivitem yok. Benim tek enerjim sizler ve o güzel yorumlarınız. Ha bu arada bloguma takip butonu ekledim. Sağ üstteki "İzle" butonuna tıklamanız yeterli :) Çok mu uzadı yine? Neyse LET'S GO! 

Adım

Esma nur 

Yaşım 

12.5 (12 buçuk) 

En sevdiğim renk 

Mor💜 

Boyum 

??? (Bilmiyorum) 

Burcum 

Oğlak

Hayat arkadaşım 

Melih (Okul arkadaşım ve kendisini çok seviyorum) 

Nereliyim

İzmir 

Bu akım benim en başından beri yapmak istediğim bir akımdı sonunda düşünmeme gerek kalmadı. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Youtube'da gördüğüm gezi vlogları hakkında... ( Genelde yurtdışı)

Merhaba dostlarım, bugün sizlerle uzun süredir planladığım bir yazıyı paylaşacağım. Öncelikle bu bir eleştiridir ve amacım sadece kendi görü...