26 Eylül 2022 Pazartesi

Yorumlarla soru cevap!

Dün bissürü soru yollandı... bende bunları cevaplıycaaamğ! Hihi! 😀 yine fazla abarttım. 

Sorularrr❤: 

Blog yazarlığı zor mudur? 

Günde kaç saatini blog yazmaya ayırıyosun? 

Hiç "Ben yapamam." dediğin oldu mu? 

Takipçilerini ne kadar seviyorsun? 

Cevaplaar❤: 
 
Önceki yayınlarımdan birinde söylediğim gibi resim boyutu, yazının uzunluğu tarzı konuları da düşünürsek evet. Ama ben resim eklemeyi bilmiyorum diyenler için hemencecik bitiveren bir iş.

Açık söylemem gerekirse buna uyanıp uyku sersemliğinden çıkma süresi + Yemek yiyiş süresini de eklersek ha bi de başlangıç saati vs. Baya kolay hele hele erken kalkıyosanız aşşırı kolay.

Aslında bunun hikayesi blogda mevcut oraya gidip okuyabilirsiniz.

Takipçilerim benim için çok değerlidir. Elimden geldiğince yorumları yanıtlamaya çalışıyorum bazende adminden yardım alıyorum. 

Bilgilendime* bu yazıları sıklıkla yazmamın sebebi bloguma yeni gelen insanları blog yazarlığı hakkında bilgilendirmektir hatta belki bakmışsınız benim sayemde blog yazarı olmuşsunuz ❤

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Youtube'da gördüğüm gezi vlogları hakkında... ( Genelde yurtdışı)

Merhaba dostlarım, bugün sizlerle uzun süredir planladığım bir yazıyı paylaşacağım. Öncelikle bu bir eleştiridir ve amacım sadece kendi görü...