25 Eylül 2022 Pazar

Zorlu mücadele *Hikaye*

Neden bilmiyorum fakat artık vazgeçmek istiyorum... artık Uğur böceği beni eskisi kadar sevmiyor. İlk seçilip buluştuktan sonra Taş yürekle olan savaşta ve diğer tüm savaşlarda hep ikimiz beraber savaştık... ve sonra destek yardım ekibi topladık... O günlerde hep bana "İşime karışma, Espri yapmayı kes, Göreve odaklan!" diyip duruyor... Paris'i kurtarmak ikimizin elinde fakat gardiyan o olduğu için o ne derse yapmak zorundayım. Espri yapmak hoşuma gidiyor. Bu Kara kedi olarak benim genimde var... Engelleyemiyorum ki :( Bu sefer takım bensiz olursa nesneleri nasıl kıracaklar? Hawkmoth'u nasıl yenicez? Bilmiyorum. Burdan babama seslenebilseydim ona bizim peşimizi bırak derdim... Tavşan mucizesini bulursa biz kesin yandık! Çünkü geçmişe (annemin yaşadığı zamanlara) gidip zamanı bozabilir... Bunix'i korumamız gerek çünkü tavşan mucizesi onun elinde ve Hawkmoth (babam demiycem) bir yolunu bulup Bunix'in yanına gidebilir. Bütün mucizeler onda sonuçta....

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Youtube'da gördüğüm gezi vlogları hakkında... ( Genelde yurtdışı)

Merhaba dostlarım, bugün sizlerle uzun süredir planladığım bir yazıyı paylaşacağım. Öncelikle bu bir eleştiridir ve amacım sadece kendi görü...