7 Ekim 2022 Cuma

Adrien'la sette 6. gün *Sete gelen minik hayran*

 Herkese merhabalar arkadaşlar karavana varmak üzereyiz gördüğünüz gibi sıkı sıkı giyindim ama ellerim taş kesildi eldiven giymeme rağmen.... bir hayranımın annesi beni biraz önce aradı ve gelmek istediğini söyledii!♡ ayy bende evet dedim böyle siz geldikçe o kadar seviniyorum kii *Kar yağmaya başladı* arkadaşlarr kar yağıyor hemen koştur koştur karavana gitmemiz lazım *Karavana geldi* Ohh sıcacık yaa ♡ Hemen bakıyorum saate... 

Nimet hanım (hayranın annesi): Adrien biz hazırlanıyoruz. Yiğit çok heyecanlı seni hep YouTube'da izliyor. 

Adrien: 😊 bekliyorum. 

*Minik hayran gelir ve Adrien kocaman kucak açar* 

Nimet hanım: Koş koş sarıl abiye ♡ 

Adrien: Merhaba senin adın ne bakalım? 

Yiğit: Yiğit. 

Adrien: Memnun oldum Yiğit'ciğim. 

Nimet hanım ve Adrien konuşurlar* 

Nimet hanım: Ay Adrien bi görsen nasıl heyecanlı hazırlanıyordu seni görmek için... 

Yiğit: Adrien Abi hadi gel kartopu oynayalım! 

Adrien: Geliyoruum! 

Adrien karavandan çıkıp Yiğit'in yanına gelir* 

Adrien: Ben geldim! Videoya selam vermek ister misin? 

Yiğit: Herkese selam arkadaşlar abone olmayı unutmayın! 

Adrien: Mesajı duydunuz :) bir abone ol tuşuna basıverin artık. 

*Beraber kartopu oynarlar* 

♡SON♡

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Youtube'da gördüğüm gezi vlogları hakkında... ( Genelde yurtdışı)

Merhaba dostlarım, bugün sizlerle uzun süredir planladığım bir yazıyı paylaşacağım. Öncelikle bu bir eleştiridir ve amacım sadece kendi görü...