8 Ekim 2022 Cumartesi

Adrien'la sette 7. gün * Set sonrası gidilen ödül töreni ve tam tamına 2 ödül*

 Herkese merhabalar bugün yanıma takım elbise aldım çünkü setten sonra davetli olduğumuz bir ödül töreni var! ödül törenine çıkmadan önce size takım elbisemi göstericem tabii dediğim gibi setten sonra giderken ♡ *Hızlı geçiş: setten sonra* Özel aracım geldi takım elbise poşetimi ayakkabımı aldım başka alacağım bir şey var mı bir düşünüyorum. Hmm... sanırım yok. O zaman çıkıyoruz! *Arabada* Eveeeet! İşte karşınızda yakalarında sim bulunan tam ölçülerime uygun özel tasarım takım elbisem! vee muhteşem ayakkabılarım yine bunlarda simli. *Ödül törenin yapılacağı salona varıldı kızlar makyaj yapıyor erkekler ise saç düzenleme son aksesuar takmacalar* 

Erkekler: Hadi kızlar yaa of amma makyajmış 2 pıt pıt bitti! 

Kızlar: Son bir ruj sürücez bitiyor söz veriyoruz. 

*Herkes hazırlanır*

Sunucu 1: Dünya'nın en güzel oyuncusu ödülünü kazanan kadın oyuncu!  Alkışlarınızla Marinette Dupain Cheng! 

*Alkışlar ve ıslıklar* 

Marinette: Herkese teşekkür ederim! Bu ödülü tutuyorum çünkü elimde şu an :D  bu benim rol aldığım ilk dizi ve umarım bunun gibi daha nice diziler görürüm 😊 

Sunucu 2: Sıradaki ödül benimde çok yakından takip ettiğim Adrien Agreste'ye gidiyor! Kategorimiz dizide en çok takipçisi olan oyuncu... *Senarist: Bu kategoriyi ben uydurdum öylesine* 

Adrien: Selamlar! Beni daha Youtube'a başladığım ilk günden itibaren bu kadar seveceğinizi bilmiyordum şu an o kadar duyguluyum ki ismim anons edildiğinde neredeyse ağlıycaktım☺  

Son♡

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Youtube'da gördüğüm gezi vlogları hakkında... ( Genelde yurtdışı)

Merhaba dostlarım, bugün sizlerle uzun süredir planladığım bir yazıyı paylaşacağım. Öncelikle bu bir eleştiridir ve amacım sadece kendi görü...