1 Ekim 2022 Cumartesi

Anımı anlatıyorum (Akıma katılmasam olmazdı :D)

Herkese selamlar! aşırı gereksiz anımı okumaya hoş geldiniiiz. Niye gereksiz dedim bilmiyorum ama millet sizin anınızı ne yapsın? Yemek misali ısıtıp ısıtıp yesin mi? ne kadar saçma! ben bir kez yapıyorum bi daha anı falan istemeyin benden. Neyse geçiyorum anıyaaaa

DİPNOT: Bu anı çook eskiden yaşanılmış olup birazcık öznel rezillik içerir! 

Yıl yanlış hatırlamıyorsam 2019 falandı. Tam da yaşadığım yerde I- Tech teknolojik robot fuarı düzenleniyordu. Orda da  Orkun ışıtmak vardı...  Allah! tam orda bomba geliyor durun. Sonra ben onu gördüm. Bana doğru geliyordu... sonra işte yakınlaştık. yanında 4 tane gözlüksüz sade korumalar. Yaa adam önümde fakat konuşamıyorum. Donup kaldım içimden aha Esma şimdi sen rezil oldun dedim kendimce... Ropörtaj yapılacaktı alana beraber yürüdük ben bu sırada deliriyorum. Hala aklım ilk karşılaşma anında takıldı kaldı... sonra Orkun abi kulise ben yanımda korumalarla en öne geçtim. Orkun abi konuşurken arada korumalara kaş göz yapıyordu. Birden bire yağmur başladı bizde içeri geçmek zorunda kaldık. Geçtiğimiz her yerde merdiven vardı. Korumalar bize yardım etti. Orkun abi dayanamadı önümdeki korumadan çekilmesini rica etti. Elindeki içeceği en son çıktığımız merdivende bıraktı... 

Bu anıda maalesef burda bitmiş oldu ne kadar geçti hala unutmadım...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Youtube'da gördüğüm gezi vlogları hakkında... ( Genelde yurtdışı)

Merhaba dostlarım, bugün sizlerle uzun süredir planladığım bir yazıyı paylaşacağım. Öncelikle bu bir eleştiridir ve amacım sadece kendi görü...