2 Ekim 2022 Pazar

Soğuk espriler(gülme krizi garantili internetten alınmıştır)❄

 Herkese merhabalar arkadaşlar bugün size çok komik espriler yapıcam. Bu esprileri internette gördüm ve bende yaziyim sonuçta bişey olmaz dedim... bunu ben daha önce gördüm diyen takipçilerim varsa yoruma yazabilir hiç alınmaca darılmaca yok zaten siz hepinizi sevdiğimi ve size karşı olumsuz bir kelime kullanmadığımı biliyorsunuz 😗 

Yaptığım bütün esprilere gülenler kendini yorumlarda gülücük emojisiyle göstersin 💜

Başlıyoruuz! 

Adamın biri gülmüş karısıda papatya 

X: Kanka çabuk koş 37! 

Ya hanım benim kafaya radyo düştü fakat acımıyo 

Erkek eşeğin oğluna ne denir? 

Eşşeoğlu eşek

Tosunun küçüğüne ne denir? 

TosunCUK 

Esprileri yazarken çok güldüm sizde okurken gülersiniz umarım...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Youtube'da gördüğüm gezi vlogları hakkında... ( Genelde yurtdışı)

Merhaba dostlarım, bugün sizlerle uzun süredir planladığım bir yazıyı paylaşacağım. Öncelikle bu bir eleştiridir ve amacım sadece kendi görü...