19 Ekim 2022 Çarşamba

Şangay macerası *Senaryo bana aittir. Alacak olanlar yoruma yazabilir fakat bazı yerleri değiştirerek yazarsanız sevinirim.*

 Marinette'den: Bugün okul gezisinde Çin'in Şangay eyaletine gidiyoruz. Böyle gezi yapmayalı uzun zaman oluyor... Bayan Bustier herkesin biletini almış sıra numaraları hala belli değil. Umarım düşündüğüm şey olmaz (anladınız siz). Ağğ! Şimdiden stres bastı! Deliricem abi! Sıra numaramı kontrol ettim. Bilin bakalım kimin yanındayım... tabi ki Adrien! Ya valizimi koyarken elim titrerse, ya da klimayı açarken el ele denk gelirsek, ya bakışırsak! *Senarist: Marinette yavaş abartma dur bi sakin halledicem ben o işi.* Neyse gittik odalar yan yana çıktı. Ben krize girdim ve akşam oldu yattık. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Youtube'da gördüğüm gezi vlogları hakkında... ( Genelde yurtdışı)

Merhaba dostlarım, bugün sizlerle uzun süredir planladığım bir yazıyı paylaşacağım. Öncelikle bu bir eleştiridir ve amacım sadece kendi görü...