20 Ekim 2022 Perşembe

Eski mucize kutusunun üstündeki o işaret... (Mucize gizemler serisi yeni bölüm)

 Herkese merhabalar arkadaşlar. Mucize gizemler serisine hoş geldiniz... mucize avcısı bölümünün bazı sahnelerine dikkatli bakarsanız eski mucize kutusunun üstünde bir işaret var vee bu işaretin neredeyse tüm sahnelerde olduğunu gördüm... hani size Lour müzesi'ne gelen bir heykelden bahsetmiştim ya hah! İşte orda da gördüm. Şimdi ayrıntılı sıraliycam...

Marinette ek mucize seçerken sahne 1 

Kelebek ve Tavus kuşu mucizesinin kaybedildiği eski tapınak çatısı sahne 2 

Lour müzesi'ne gelen heykelin kafası sahne 3 

Alya'nın blogundaki görüntüler sahne 4 

Marinette'in amcası Cheng Sifu'nun evinde mutfağa açılan kapı sahne 5

Ben bu kadar buldum siz bir sahne gördünüz mü? (Seri başladığından beri bu detayı yazmayı unutmuşum bu yüzden kusura bakmayın) 

Görüşürüz 😊😗❤

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Youtube'da gördüğüm gezi vlogları hakkında... ( Genelde yurtdışı)

Merhaba dostlarım, bugün sizlerle uzun süredir planladığım bir yazıyı paylaşacağım. Öncelikle bu bir eleştiridir ve amacım sadece kendi görü...