21 Ekim 2022 Cuma

That's not my name (bu benim adım değil) akımı

Herkese selammm canlarım akım bulunmuşturrr! Bugünkü akım Thast's not my name yani türkçesiyle Bu benim adım değil akımı. Ben bu akımı kendime yapmak istedim çünkü YouTube'da çoğu kanal sahibi yapıyordu bende yapayım dedim. Çok uzattım ama napayım konuşmayı seviyorum :) 

Neyse 😊 akıma geçiliyor 

%10 

%20 

%30 

%40 

%50 

%60 

%70 

%80 

%90 

%100 

Yükleniyor... 

Benim adım Esma nur fakat 

Esmoş 

Moş moş 

Bts hayranı 

Bunlar benim adım değil!!! 

Bunlar benim adım değil!! 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Youtube'da gördüğüm gezi vlogları hakkında... ( Genelde yurtdışı)

Merhaba dostlarım, bugün sizlerle uzun süredir planladığım bir yazıyı paylaşacağım. Öncelikle bu bir eleştiridir ve amacım sadece kendi görü...