25 Kasım 2022 Cuma

Masterchef Paris (Takım renkleri değiştirilmiştir. Şeflerin isimleri aynıdır. *Değiştirmek istemedim.*)

Somer şef: Ekran başına hepiniz hoşgeldiniz sayın seyirciler bugün PARİS'TEYİZ! 
YEŞIL TAKIM: 
Kaptan: Adrien Agreste
Marinette Dupain Cheng 
Luka Couffine 
Mark
Kim
Danilo şef: Evet maalesef dünkü elemede 
bir yarışmacısı (yarışmacımız demek istiyor) elendi bu yüzden Yeşil Takım 5 kişi olarak devam etmesi gerekir. (gerekiyor) 

Mehmet şef: Şimdi sırada Turuncu takım oyuncuları var. 

Turuncu takım: 

Kaptan: Lila 
Rose 
Juleka 
Chloe
Milene
İvan
Nathaniel 

Mehmet şef: Galiba Yeşil takım kaptanı biraz heyecanlı. 

Adrien: Şefim öncelikle Paris'e hoşgeldiniz. Aslında heyecanlı değilim moralim biraz bozuk çünkü en sevdiğim arkadaşım elendi...

(Ben: Vahğ! vahğ! vahğ! Ne üzüldüm ne üzüldüm.)

Danilo Şef: Hazır mıyıız!

Mehmet şef: Danilo şefim ilk önce konukları çağırsaydık. 

Danilo şef: İhiğ! Pardoon (Ben: Çaktırmaa çaktırmaa amaninn) 

Somer şef: Hazırsak konuklarımız gelsin! 

Konuklarr

Jagged Stone

Alya Cessaire

Başkan Burgois

*Hızlı geçiş timeee!* Stüdyoda kazanan belirleniyor.

Somer şef: Son oy bakalım kime gidiyooor! *Zarfı açılıyor* 

YEŞIL TAKIM 

KAZANIYOOOR!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Youtube'da gördüğüm gezi vlogları hakkında... ( Genelde yurtdışı)

Merhaba dostlarım, bugün sizlerle uzun süredir planladığım bir yazıyı paylaşacağım. Öncelikle bu bir eleştiridir ve amacım sadece kendi görü...