22 Kasım 2022 Salı

Petronix vs Mucize Uğur böceği (Benzer yanlar)

Merhabaa! Bugün yeni bir çizgi film benzerliğiyle karşınızdayım. Daha önce Berry Bees: Yeni Nesil Ajanlar çizgi filmine yapmıştık. Bu seferde Petronix çizgi filminde gördüğüm şeyleri paylaşmak istedim. Benim ilk dikkatimi çeken şey Kaplumbağa çocuğun Nino ile ten rengi dahil benziyor olması (Şapkası yok). Şimdi gelelim Kedi kıza. Saç rengi ve giysi dışında yine benziyor. Bir de kuş kız var onu ben Visperia'ya çok benzettim ( nasıl uyuşturduysam artık) benim düşüncem bu yazdığım çizgi filmlerin çoğu sahnesi ya da çoğu karakterin özellikleri kıyafetlerinin rengi HER NE KADAR DEĞIŞTIRILIYOR olsa da benziyor olması. 2. Düşüncem ise Bence Minika go kanalı belli etmiyor olsa da Disney'e özenip böyle benzer çizgi filmler yapıyor olması. Örneğin Ghost force her ne kadar Disney'de yayınlanıyor olsa da benim gözüm pek tutmadı. Yani şüphelendim. Sizce Petronix çalıntı olabilir mi? 

Not: Ghost force ve Mucize'nin yapımcısı Jeremy Zag olduğu için ben açıkcası o konuyu pek düşünmüyorum ama bence Minika go Disney'i kopyalıyor (Öznel düşüncem)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Youtube'da gördüğüm gezi vlogları hakkında... ( Genelde yurtdışı)

Merhaba dostlarım, bugün sizlerle uzun süredir planladığım bir yazıyı paylaşacağım. Öncelikle bu bir eleştiridir ve amacım sadece kendi görü...