25 Aralık 2022 Pazar

Kaan ve Ömer'in maceraları -5 - Lour müzesi

 Ömer'den: Sabah korkak mı korkak arkadaşım Kaan'ın isteği üzerine Gizli ormana gidemedik daha doğrusu o vazgeçmişti. Madem benim uykuma laf ediyorsun o zaman neden ormana gidelim diyorsun ki? Anlamıyorum arkadaş. Bir de kalkmış '' Ben sakin bir yer istiyorum'' diyor. Paris'te sakin bir yer bulmak mümkün sanki. Bende sırf o mutlu olsun korkusu az daha azalsın diye Lour müzesine götürdüm. Siz siz olun asla Kaan ile gezmeye çıkmayın. Müzeye varınca Kaan direk '' Bu nasıl müze küçücük!'' deyivermesin mi? Vatandaşların bize bir bakışı var ki... aynısını yaşamak için Kaan'ın yaptığını yapmak yeter hatta fazla bile kalırdı. Türkiye'ye gidersek benden çekeceği var. Müzeyi gezerken gördüğü tek şey Mona Lisa oldu. O tablo neredeyse her müzede oluyordu. Bu yüzden bana tuhaf gelmedi sanırım. Şu sıralar aklım çok bulanık. Aslında psikoloğa görünmek aklımdan geçmemiş değildi. Gizemli ormanı görmeden içim pek rahat etmezdi doğrusu ama bir yandan tehlikeye girecekmişiz gibi içimde buna dair hisler vardı. Geziyi kısa kesip artık otele gittik. 

-Son-

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Youtube'da gördüğüm gezi vlogları hakkında... ( Genelde yurtdışı)

Merhaba dostlarım, bugün sizlerle uzun süredir planladığım bir yazıyı paylaşacağım. Öncelikle bu bir eleştiridir ve amacım sadece kendi görü...