26 Aralık 2022 Pazartesi

Kaan ve Ömer'in maceraları - 6 - Gizemli orman macerası başlıyor

Kaan'dan: Ömer size her ne kadar benden "Korkak mı korkak" diye bahsetse de inanmayın. Ben hiç bir şeyden korkmam. Hatta bugün bir kesin karar aldım o ormana ilk ayak  basan ben olmalıyım! (Ufak çaplı gaza geliş) bütün herşeyim hazır. Ömer'i de ikna ettim mi tamam bu iş! Ömer'in yanına gittiğimde bana ilk tepkisi "Hani gitmek istemiyordunuz Kaan paşam. Ne oldu birden?" oldu. Bu çocuk her konuda haklı olmak zorunda mıydı acaba? Gerçekten merak ediyorum. Ya da benimle dalga geçiyor olabilir miydi? Bu soruları kafamın bir köşesinde bırakıp yeni maceralarımız hakkında hayaller kurmaya başlamıştım. Sonra yola çıktık taksiye bindik. 2 dakika sonra ormana varmıştık. Ömer her ne kadar çaktırmasa da korktuğu yüzünden belliydi. Ömer'i gözlemekten gözlemci olup çıkacağım. Benden söylemesi. Tüm Türkiye'yi uyarayım ki bana dikkat etsinler. Şimdi size orman hakkında biraz bilgi vereyim. Duyduğum bir efsaneye göre burda çok zehirli bir yılan varmış. Bu yılanın zehrini bozan ilacın formulü Bilge Senem isminde yaşlı bir kadındaymış. En üzücüsü ise Bilge Senem'in kimsesi yokmuş 😔 Bilge Senem'den herkes korkarmış. Ama ben tam tersini düşünüyorum. Sonuçta yaşlı bir kadından ne zarar gelebilir ki? Haksız mıyım? Ormanda yürürken dalmışım Ömer geride kalmıştı. Arkamda aniden "Tıss!" sesi duydum. Sonrasını pek hatırlamıyorum ama Ömer'in anlattığı kadarıyla bayılmışım. O da ambulansı aramış. Doktorlar bir çözüm bulamamışlar. Ömer'inde aklına size bahsettiğim Bilge senem gelmiş. Hastanede azıcık kaldıktan sonra taburcu edilip otele gidecektik. Daha doğrusu Ömer böyle istedi. Zehir neyse ki kirli kanıma geçip kalbime ulaşmadan beni uyandırmayı başarmışlar. Taburcu olunca direk bilge Senem'in yanına gideceğim. Çünkü zehir hafif olsa da tamamen zehri yok edebilecek kişi Bilge Senem di. 

-Son-

Not Kaan 20. Bölüme kadar hastanede yatacak. Hemen taburcu olmayacak.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Youtube'da gördüğüm gezi vlogları hakkında... ( Genelde yurtdışı)

Merhaba dostlarım, bugün sizlerle uzun süredir planladığım bir yazıyı paylaşacağım. Öncelikle bu bir eleştiridir ve amacım sadece kendi görü...