25 Ocak 2023 Çarşamba

Akıncı (Minika GO ) eleştirisi

 Herkese selam kediciklerim🐱 Bugün Minika go kanalının yeni yayınlamış olduğu Akıncı çizgi filmini eleştireceğiz. Ben bu çizgi filmi eleştirecek bir yan bulamadım çünkü her bir parçası ayrı bir güzel. Özellikle Türk kahraman detayını çok beğendim. Cezeri'yi seslendirirken kullandıkları yöntem biraz ekibi yorabilir. Yani bence kelimeleri ayrı ayrı seslendirmek yerine hepsi tek biçimde seslendirilip azıcık da sese yapay zeka havası vermek için montaj eklense iyi olurdu. Seslendirme kadrolarının çoğunda duyduğumuz sürpriz isim bizi şaşırtmadı. Peki kimdi bu? Tabii ki Harun can! Deadpull'undan Peter parker'ina Bugs bunny'sinden Akıncı'sına kadar neredeyse herşeyde onun imzası var. E bir de Trt çocuk'ta yayınlanan Nils ve uçan kaz çizgi filmini de ekledik mi liste uzadıkça uzar. Kısaca bir işte Harun can gibi birisi varsa o çizgi film ya da film izlenmelidir. 

Not: Cezeri, Akıncı'ya görevlerinde yardım eden bir yapay zeka sistemidir. 

1 yorum:

  1. Esma Nurcuğum, bu çizgi film hakkında yaptığın yorumu okuyunca düşündüm ki ileride çok başarılı bir film veya kitap eleştirmeni olabilirsin. Yeni değerlendirmelerini merakla bekliyorum. Kalemine sağlık.

    YanıtlaSil

Youtube'da gördüğüm gezi vlogları hakkında... ( Genelde yurtdışı)

Merhaba dostlarım, bugün sizlerle uzun süredir planladığım bir yazıyı paylaşacağım. Öncelikle bu bir eleştiridir ve amacım sadece kendi görü...