19 Ocak 2023 Perşembe

Kaan ve Ömer'in maceraları - 20 - Final bölümü

 Kaan'dan: Ömer yola çıkışımızdan beri bana söylenip duruyor. Dert buldu ya atana kadar söylenir o şimdi. Bu bir yana benim asıl merak ettiğim şey Bilge Senem'in hayatta mı değil mi olduğuydu. Efsane ne de olsa diyordum ki Ömer vardığımızı söyleyene kadar. Kollarım nedensizce yeniden ağrımaya başladı. Sanırım kafamı hep bu konuya yorduğumdan dolayı. Yine kendime not: Türkiye'ye dönünce 1 gün dinlen ardından psikoloğa görün! "Bunu neden hep bize anlatıyorsun zaten sen unutsanda biz sana hatırlatırız" mı dediniz? Evet haklısınız. İçimden son zamanda bunu düşünüyorum hatta rüyama girdiği oluyor bazen. Ben bu özelliklerimi anlattıkça biraz da uzaylıymışım gibi his var içimde. Bilge Senem'in evine girdik. Filmlerde olanın aksine birisiydi. Derdimizi, nerden geldiğimizi, burada ne yaptığımızı anlattık. Çok geçmeden panzehiri bana içirdi. O portakal armalı olan ilaçlara benziyordu. Kolumun ağrısı gittikçe hafifledi. O günün akşamına kadar eski moduma dönmüştüm. Ertesi günü hemen biletleri alıp Türkiyeye döndük. Hiçbirimiz kimseye olanlardan bahsetmedik çünkü ailelerimiz endişelensin istemedik. 

-Son- 

Bundan sonra yorumlarda en sevdiğiniz bölümü ve kısmı yazabilirsiniz. 

1 yorum:

Youtube'da gördüğüm gezi vlogları hakkında... ( Genelde yurtdışı)

Merhaba dostlarım, bugün sizlerle uzun süredir planladığım bir yazıyı paylaşacağım. Öncelikle bu bir eleştiridir ve amacım sadece kendi görü...