5 Şubat 2023 Pazar

Berk Coşkun ile Paris vlog

  1. Gün

Ho- o - oşgeldiniz ifinim! Bugün evde oturmuş canım sıkkınken e bi de  yurtdışına çıkmayalı baya olmuşken dedim ki " Ya acaba ben neden yurtdışına çıkmıyorum ki!" sonra başladım valiz hazırlığına... E Bersu'yu unutur muyuz? Tabii ki hayır. İnsan hiç kardeşini unutur mu diyerekten üstüne bir de onun nazını çekerek ona da bilet aldım. Şimdi uçaktayız ve kendisi maşallah horul horul uyuyor. Bende işte size hep dinlettiğim o şarkıyı hazırlıyorum. Yani şu an kaydı dinliyorum yanlış var mı yok mu bir bakmak için. Öğlene varırız diye düşünüyorum. Şimdi uyuyayım sabah yine kaydı açarım. *Sabaha ışınlanıyoruz* Herkese günaydın! Saat şu an kalkmak için baya erken yani 6 falan sanırım. Bilmiyorum çünkü saatimi unutmuşum 😒 Bersu'ya sorucam diyorum ama o da uyanmıyo ki! Serviste bir türlü açılmadı... Çok acıktım 😋 *Bersu'ya bakar* Pşşt! Gız uyansana. Uyan bakiyim! *Bersu uyanır* 

Bersu: Abi noluyo yaa? Bi uyutmadın. Bakıyorum erkencisin. 

Berk: Bu benim her zaman ki halim. Ne var bunda acaba? Kameraya selam ver şu an çok tatlı görünüyosun :) 

Bersu: Arkadaşlar abime inat kanalına abone olmayın. 

Berk: Klasik abi kardeş kavgası, boşverin abone olun siz. 

Bersu'cuğumu biraz gıcık ettikten sonra yemek yeme faslı, kankalarla sohbet, annemin ve babamın aramalarına cevap vermece, instagram'da canlı yayınındaki  "Adımı oku abi" mesajları vs. böyle geçti işte. Dediğim gibi öğlen Paris'e varmıştık. Direk otele gittik çünkü uçakta rahat edemedik. Ertesi günü Bersu gezilecek yer listesi çıkardı. Akşama kadar gez dur. Ne siz sorun ne ben  söyleyim. Ayaklarım uyuştu ama değer mi değer. 

2. Gün

Herkese selam! Dün bir story atmışım üff. Bir sürü yorum geldi. Ama fotoğrafların arasında Eyfel kulesi olmadığını farkettim halbuki fotoğraf çekmiştim. Hani ben "Telefonlarımız dinleniyormuş!" adlı bir video çekmiştim ya telefona bi baktım instagram full Paris'le alakalı gezilip görülecek yerler ve mutlaka tadılması gereken yiyeceklerle dolu. Bir de şu benimle alakalı fanlarımın storyleri ve sinir üstüne sinir. Önceki videolarımdan söyleyip duruyorum soyadımı yanlış yazmayın LÜTFEN diye ama sanırım dinlenmiyor. Benim soy adım COŞKUN! Çoşkun ne alaka ya? *İç ses: Tamam Berk, kendine hakim ol.* Eyfel'e gitmiştik tam asansöre binecektik ki... bozukmuş. Bu kadarı fazla yaa! Bir de bi videoda tripod kırıldı mı gerçekten alnımın ortasına şanssızlıklar adamı yazıcam. 

3. Gün 

Bugün benim doğum günüm. En azından bugün mutlu olayım yaa :( bütün şanssızlıklar beni bulmasın bugün de derdim ama yanıldım. Tahmin edin ne oldu. Otelin elektriği gitti. Bersu'yu bir görseniz kedicik gibi yanıma kıvrıldı korkudan. Her ne kadar çaktırmasamda bende korktum. *Fısıltı* Bersu bunu bilmiyo ama çaktırmayın. 

4. Gün 

Bugün herhalde annemin içine doğdu duştan çıktığım an telefon çaldı. Bersu'da alışverişe çıktı. Telefonu açtım: 

B (Berk) 

B. A (Berk'in annesi) 

Konuşma📱

B. A: Oğluşum, nasılsınız? 

B: İyiyiz annem bende video çekiyordum o arada aradın. Var mı söylemek  istediğin bir şey? 

B. B: Berk'imin kanalına abone olun. Sizin için o kadar uğraşıyor. 

B: Baba? Sen ne ara oraya geldin yaa. 

B. B: Sesini duydum geldim. Biz kapatalım senin işin falan vardır.

B: Yok ama biraz haber izlicem. 

B. A: Tamam oğluşum size iyi gezmeler.

4. Gün 

Bugün Pazar ve hiç işim yok. Bugün abi kardeş günü ilan ediyorum. Takvimde de işaretleyeyim. Bir komşu gelmezse iyidir. *Hızlı geçiş zamanı ve akşam günü.* Saate bir bakalım. Akşam olmuş! 

Berk: Bersuu! 

Bersu: Efendim abi!

Berk: Bugün abi kardeş günü unuttun mu? 

Bersu: Nasıl yaa? Yok ki öyle bi gün. 

Berk: İstersen takvime bak her günü eksiksiz bilen kardeşim. 

Bersu: Ver bakayım. Aa! Böyle bi gün varmış. 

Berk: Yaa! 

*Parti yaparlar* 

5. Gün

Geçen gün haberlerde bir uyarı gördüm Paris'te bir vatandaştan gelen bir virüs tespit edilmiş. Yurtdışından gelenlerin derhal ülkelerine dönmesi gerekiyormuş. Ama biz daha geleli bugünle beraber 5 gün olmuştu biz şimdi geri mi dönücez? 

-Son - 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Youtube'da gördüğüm gezi vlogları hakkında... ( Genelde yurtdışı)

Merhaba dostlarım, bugün sizlerle uzun süredir planladığım bir yazıyı paylaşacağım. Öncelikle bu bir eleştiridir ve amacım sadece kendi görü...