12 Mart 2023 Pazar

Kaan ve Ömer'in maceraları 2. Sezon 2. Bölüm

 Ömer'den: Kaan size söyledi mi bilmiyorum ama biz döndük. Gerçekten burayı o kadar özlemişim ki ❤🇹🇷 Kaan ödevini yapıyorken bende size bugün yaşadıklarımı anlatayım. Kaan'ın zaten evde kaldığını biliyorsunuz. Kaan'a söyleyeyim de proje alsın. Zaten branşlar belli. 

Türkçe

Matematik 

Fen 

Sosyal 

Seçmeli yazarlık ve yazma becerileri 

İngilizce 

Müzik

Bunların hepsini bir kağıda yazdım, şimdi Kaan'ın evine gidiyorum. Bir kaç adım sonra direk karşımdaydı ev. Kapıyı çalıp girdim Kaan'ın ayağı sarılıydı. 

Ömer: Merhaba Kaan, napıyorsun? 

Kaan: İyiyim, ayağımı uzatmış keyif çatıyorum 😆 

Ömer: Kusura bakma ama bir şey soracağım. Ayağına ne oldu? Ormanda sarılı değildi hatta rahatça basabiliyordun. 

Kaan: Gece uyurken nasıl olmuşsa kanamış 🤔 Sabah halım kan doldu ama yıkamaya götürdü annem. 

Kaan'ın bu halde gülmesi tuhaftı. 

Ömer: Bu halde güldüğüne inanamıyorum Kaan! şu an senin üzülmen gerekiyorken gülüyorsun. 

Kaan: Gülemez miyim? Hastaneden çıktım sonuçta. Damar yolu falan da yok. 

Ömer: Neyse, hocalar bugün bize bir form verdi. Bu formda en az 1 en fazla 5 ders seçme hakkımız var. 

Kaan: Sen doldurdun mu? 

Ömer: Doldurdum, sana da bir tane aldım hoca "Kaan'ların evine uğrarsan verirsin, Doldurur o." dedi. Hangi dersten almak istersin. Sen söyle ben yazayım. 

Kaan: 1. Kesinlikle Fen💚💚 2. Matematik 3. Sosyal 4. Müzik 5'te boş kalsın. 

Ömer: Vayy! Bu bir ilk. Geçen sene ilk matematikten proje almıştın. 

Kaan: Sana o kadar çok sormak istediğim şey var ki okulla alakalı. 

Ömer: Görende magazin muhabiri sanar. Bu ne acele? Sor bakalım. 

Kaan: Esma nur nasıl, iyi mi? 

Ömer: İyi mi? Enerji patlaması yaşıyor kız! 

Kaan: Hikaye yazıyor mu bari? 

Ömer: Evet, 500 yazı yazdı. 

Kaan: Bir gün yine grupta dilenci gibi dolanacak desene 🤣 

Ömer: Ne yapar eder bulur bir şeyler. Onca eleştiri boşuna mı? 

Kaan: Onlar kolay canım bende istesem yaparım. 

Ömer: Film eleştirilerini okumadan konuşma derim. Aç bak, kim haklı kim haksız öğrenelim. 

Kaan Benim bunu söylemem üzerine Esma nur'un sayfasına girdi ve en son yazısını açtı. O yazarken, bizde burada okurken terlemiştik. 

Kaan: Beni ter bastı. Şuradan su verir misin? 

Ömer: O neydi be! Oku oku bitmedi. 😕 

Kaan: Sana hak verdim şimdi. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Youtube'da gördüğüm gezi vlogları hakkında... ( Genelde yurtdışı)

Merhaba dostlarım, bugün sizlerle uzun süredir planladığım bir yazıyı paylaşacağım. Öncelikle bu bir eleştiridir ve amacım sadece kendi görü...