11 Mart 2023 Cumartesi

Kaan ve Ömer'in maceraları 2. Sezon 1. Bölüm: Özge'den gelen haber

 Canlarım! Ben şu an gerçekten inanmıyorum. Koskoca 1 sezon bitti. Kendimle o kadar gurur duyuyorum ki... umarım bu sezonu da seversiniz ve yazım hatası olmadan biter. Öncelikle unutanlar için biraz özet geçiyorum: Kaan ve Ömer ikilisi bir gün Paris'e tek başlarına yola çıkma kararı alır fakat başlarına geleceklerden habersizlerdir. Tüm Paris'i gezerler. Kaan'ın "Hadi gizemli ormana gidelim." demesiyle macera başlar ve maalesef biter. Kaan hastanelik olur. Doktorlar böyle bir vakayı ilk defa gördükleri için iyice şaşırırlar. Araştırırlar, soruştururlar. Bu süreçte ona 8 yaşındaki Özge eşlik eder. İkilimiz en son Bilge Senem adlı yaşlı bir kadına giderler ve sorun çözülür. 

Kaan'dan: Merhaba, bizi özlediniz mi? Biz sizi çok özledik. Türkiye'ye döneli baya oldu 😊 Ömer benim yerime ödevleri alıyor. Bende yapıyorum. Arada Özge'yi özlüyorum. Kendisinden hiç haber alamadım. İnsan hiç ona arkadaşlık yapan yakışıklı mı yakışıklı Kaan abisini unutur mu? Ben bunları söyler söylemez Özge'nin annesi aradı. 

Özge'nin annesi: Merhaba Kaan abi, nasılsın? Döndünüz mü sağ salim.

Kaan: Evet, ya sen? 

Özge'nin annesi: Evet, döndük. Doktor amcalar iyileştiğimi söylüyor.

Kaan: Buna sevindim. 

Özge'nin annesi: Senin bu saatte okulda olman gerekmiyor mu? 

Kaan: Anneme söyledim, rapor aldık. 

Özge'nin annesi: Abi, ben kapatmak zorundayım. Okula gideceğiz annemle. 

Kaan: iyi dersler prenses. 

Özge kapattıktan sonra bizim gruba girdim. 

Bizimkiler: 

Esma nur: Hey guys, what's up? 

Ömer: Ne diyor bu kız? 

Firdevs: Ömer 😑 hiç mi ingilizcen yok. 

Kaan: Ben anladım. 🤣

Ömer: Nolur söyleeeğ! 😢 

Kaan: Elinde Google çeviri var. O ne işe yarıyor sence bir düşün Ömer. 

Hamza: Oha! Olay çıktı. 

Selahattin: Anaamm! Durun çerez alıp geleyim. 

Esma nur: Bir kere ingilizce ortama giriş yapalım dedik ne oldu gördünüz mü? Bu arada çevirisi şu: Hey, arkadaşlar nasılsınız? 

Kaan: Sen bırak şu blogu falan, git çevirmen ol. 

Hamza: Selo, senin çerez yalan oldu. 

Selahattin: (Kaan'a yanıt olarak) +1 

Kaan: Ben şey soracaktım bak unuttum. Hah! Çeviriden bakmadın değil mi? Yani emin misin düzgün çeviri olduğuna. 

Esma nur: Eminim. 

Firdevs: Kız sen ingilizce hocası falanda olursun. Pek yakışır. 

Kaan: Bana bahsedip durduğun o Kim Namjoon'u düşün. 

Hamza: O kim? 

Firdevs: BTS grubu var ya, Onun lideri. 

Esma nur: Şimdiden heyecan bastı. 

Selahattin: Kaan, sen niye okulda değilsin? 

Kaan: Bro, biz rapor aldık. Biraz bacaklarım sızlıyor. Hem zaten Ömer bana ödevleri getiriyor. 

Esma nur: Türkçe hocasının gözleri hep senin sırana kayıyor. 

Kaan: Kıskanma yaa! Seninde ingilizcen iyi, çeviri yaptın bize az önce. 

Esma nur: Sadece bir cümle. 

Selahattin: Nolacak bir cümleden? İlerde daha ne çeviriler yaparsın sen. Bak gör o zaman Selahattin haklıydı dersin. 

Kaan: Arkadaşlar kapı çalıyor ben gideyim. Sanırım ödevler geldi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Youtube'da gördüğüm gezi vlogları hakkında... ( Genelde yurtdışı)

Merhaba dostlarım, bugün sizlerle uzun süredir planladığım bir yazıyı paylaşacağım. Öncelikle bu bir eleştiridir ve amacım sadece kendi görü...