25 Mart 2023 Cumartesi

Kaan ve Ömer'in maceraları 2. Sezon 6. Bölüm

 Ömer'den: Bugün Cumartesi ama çok ödevim var. Yapayım da bizim gruba girip kafa dağıtayım. Şu Cezeri olayını atlatmış olurum hem. Kaan'da "Psikoloğa gitme, eğer olayı birebir anlatırsan sana deli raporu yazılır." dedi. Haklıydı, olayı bir şekilde atlatacağım inşallah. 

Bizimkiler: 

Junior Ronaldo: Selamlaar! 

Kaan: Yalnız senaryoya göre ilk ben aktif olmalıyım. 

Musa: Ay! Aman aman yemedik aktifliğini.

Esma nur: Musa?! Ama sen disipline gitmiştin. 

Musa: Gittim de... Sadece minnoş bir uyarı aldım o kadar. Hem Pazartesi geliyorum 😎 

Hamza: Oyy! Kraal. 

Ömer: Muhabbetinizi balla kesiyorum ama siz neden şu an aktifsiniz? 

Hamza: Balın yanında kaymak var mı? 

Esma nur: Bu bir deyim Hamza'cığım. 

Kaan: Grup çorbaya döndü. 

Firdevs: İrem dedikodu var dedi geldim. Noluyor? Kaan ve Ömer yine parti mi yapacak. 

İrem: 1. Ben sana dedikodu var demedim. 2. Kaan haklı, neden bu saatte aktifleşiyoruz? 

Selahattin: E okul var... bu yüzden. 

Şükriye Buğlem: Bu sırada saatin akşam olduğu gerçeğini çat diye yüzüne vurduğum Selahattin. 

Firdevs: Bugün Cumartesi Selahattin. 

Selahattin: Harbiden Cumartesi 😑 Sanırım ben okuldaki olaydan kafayı bozdum. 

Ömer: Ne olayı bu? 

Selahattin: Bizim sınıfın kapısının yanında bir örtü vardı. Bir kaldırdım, kocaman portal. 

Hamza: Kaan, Ömer. Yedek gruba gelsenize. 

Yedek grup: 

Hamza: Bu grup bazı özel olaylar için kurduğum grup. 

Hüseyin: Ne oldu yaa? Grup karışmış. 

Şükriye Buğlem: Çaktırmadan geldim. İyi sıyırdık valla. 

Esma nur: Musa bana üst üste mesaj atmaya başladı. Ne oluyor çabuk anlatın! 

Kaan: Sanırım artık bu sır değil. Bilmeyen herkese yayılabilir. 

Esma nur: Peki Cezeri'ye ne olacak? 

Ömer: Ben geldim. 

Hüseyin: Cezeri'yi saklama operasyonu da bir yere kadar yani. 

Ömer: Haklısın. 

Hüseyin: Cezeri'yi kendi zamanına gönderene kadar yalnız bırakamayız. 

Ömer: +1 

Kaan: Katılıyorum. 

Şükriye Buğlem: Biz neye bulaştık abi yaa! 

Hüseyin: Daha kimlik basılacak, okula kayıt işlemleri yapılacak derken 2024'ü bulur bu iş. 

Kaan: Hüseyin, sana beyninin alacağı saatten fazla kitap okumak kesinlikle yasak. Aynı Esma nur'un endişeli halisin. Hemen de yazdın senaryoyu. 

-Son


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Youtube'da gördüğüm gezi vlogları hakkında... ( Genelde yurtdışı)

Merhaba dostlarım, bugün sizlerle uzun süredir planladığım bir yazıyı paylaşacağım. Öncelikle bu bir eleştiridir ve amacım sadece kendi görü...