29 Mart 2023 Çarşamba

Kaan ve Ömer'in maceraları 2. Sezon 8. Bölüm: Minik bir kovalamaca

 Ömer'den: Merhaba, bugün ne oldu inanamazsınız! Kartanesi için çantamda yer açmış, onca örtü sererek onu soğuktan koruyacak sıcacık bir yer yapmıştım. Çantama zıpladıktan sonra Kaan ile buluşup okulun yolunu aldık. O havlayıp durdu. Biz korkuyorduk, Kaan'ın sırtıydı benim sırtımdı derken Kartanesi sırtlar arası minik bir yolculuğa çıktı. 

Kaan: Ee! Ne yapacağız şimdi? 

Ömer: Bir an önce okula varsak iyi olur. Bir de ona aldığım battaniyelerden yer yaptık mı en azından bir süre korunur.

Kaan: Ya anasınıfı 23 Nisan'a hazırlanırken onu görürse?  

Bir süre sessiz kalmıştım, harbiden biz ne yapacaktık? Ben bunu düşünürken okula varmıştık. 

Kartanesi (Çantanın içinde boğuk bir sesle): Vardık mı? 

Ömer: Dün seni uyardık Kartanesi, unuttun mu? 

Kaan: Ömer haklı Kartanesi, bir daha yapma. 

Sınıfa girdik ama ders başlamıştı. Biz de özür dileyip yerlerimize geçtik. Teneffüste Kartanesi hava alsın diye çantayı açtım ama ellerim üşüdüğü için onu kucağıma alamadım. 

Firdevs: Bu prensesi nerede saklayacağız? 

Yasemin: Benim bir fikrim var. 

Yasemin böyle deyince herkes ona döndü. 10 ya da 20 saniyelik bakışma sahnesi sonrasında planı hepimiz duyduk. Kimimiz planı saçma buldu, kimimiz gözünü kırpmadan "Hayır" dedi, kimimiz onayladı derken Whatsapp grubumuzdaki karışıklık kısa süreliğine gerçek hayata taşındı. En sonunda sınıfımızın yanında hiç girilmeyen fakat beden dersine giren öğrencilerin erkek soyunma odası olarak belirlediği odanın yerini gösterdi Yasemin. Beklediğimizden küçük bir odaydı ama Kartanesi nasıl olduysa oldu, oraya sığdı. Sorunlar hep başrolü bulur genellikle, bunu bildiğinizi düşünüyorum. Tam da sorun bizi buldu. Yazarlık dersindeyiz... bir yandan Kartanesi havlayacak mı acaba diye yan odayı dinliyoruz. Tabii Kaan dürtüklemese rahat olacağım da neyse. 

Kaan (Fısıltıyla): Duydun mu? 

Ömer (Fısıltıyla): Neyi? 

Kaan ( Fısıltıyla) Ayak sesleri, 5'ler 6'lar ya da 8'ler olmalı. 

Hoca: Çocuklar, lütfen kompozisyonlara odaklanırsak sevinirim. 

Kaan: Özür dileriz hocam. 

Dersten çıktık, Kartanesi'ni almaya gidiyoruz. 

Kaan: Burada yok. 

Hüseyin: Burada da yok. 

Off! Nerede bu köpek. 

Kaan: Gördüm onu! Koşun. 

Kartanesi: Bu çocuk maşallah çok hızlı ya!  Ayy patilerim. 

Sonuç = Yakalayamadık... 

Ömer: Madem yakalayamadık bizde onu okulda terk edelim, dedim yüksek sesle. 

Kartanesi: Ne terk etmesi?! Kimi terk ediyorsunuz? 

Ömer: Nasıl da korktun! Hem neredeydin sen? 

Kartanesi: Uyuyordum! 

Demek uyuduğu için ses çıkmıyordu ve aslında 5'lerin resim dersiydi. 

---Son---

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Youtube'da gördüğüm gezi vlogları hakkında... ( Genelde yurtdışı)

Merhaba dostlarım, bugün sizlerle uzun süredir planladığım bir yazıyı paylaşacağım. Öncelikle bu bir eleştiridir ve amacım sadece kendi görü...