16 Haziran 2023 Cuma

Kaan ve Ömer'in maceraları 3. Sezon 4. Bölüm: Bütün sınıf teşekkür alırsa ( Karne günü özel)

 Kaan'dan: Sonunda karne günü geldi çattı. "E karne günü geldi de siz nasıl karne alacaksınız?" dediğinizi düşünüyorum. Şöyle ki; zaten E - okul sisteminden karneler görünüyor. Yani artık almanın heyecanı pek kalmadı.  Bu yüzden herkes şu an sisteme girip karnesine baktı. Bu arada bunu kendimden beklemezdim ama teşekkür almışım 😔 Hâlbuki çok çalışkandım. Sanırım son olaylar bayağı psikolojimi bozdu. Bakalım bizimkiler ne belge almışlar? 

Bizimkiler sohbet grubu: 

Kaan: Dostlarım benim! Nabersiniz? 

Ömer: Çok kötü hissediyorum (📸 Fotoğraf) Bakın yaa! Teşekkür nedir? Her zaman takdirle geçen ben nasıl bu yıl teşekkür alır yaa! 

Esma nur: (📸 Fotoğraf) Durum aynı 😭 Neden böyle oldu!? 

Selahattin: Doğru gruba yazıyorum değil mi? ( 📸 Fotoğraf) Şu an peçeteler gözyaşlarımdan eriyip gitti. 

Junior Ronaldo: Sende mi? Bize kesin nazar değdi. 

Musa: Tövbe tövbe, sussana bir sen! Ne nazarı yaa! 

Esma nur: Kızlar, sanırım sormaya gerek yok. Sizde teşekkür aldınız değil mi? 

Nacize Elif: Valla karne karnedir, ha takdir ha teşekkür. Ne farkeder? 

Aslında Nacize haklıydı. Ama bizim duygularımız özellikle abarta abarta yazılan yazılar hasta olmamıza neden olabilirdi. 

--- SON---

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Youtube'da gördüğüm gezi vlogları hakkında... ( Genelde yurtdışı)

Merhaba dostlarım, bugün sizlerle uzun süredir planladığım bir yazıyı paylaşacağım. Öncelikle bu bir eleştiridir ve amacım sadece kendi görü...