19 Haziran 2023 Pazartesi

Kaan ve Ömer'in mceraları 3. Sezon 5. Bölüm: İlk konser

 Ömer'den: Bugün Dünya'nın en sessiz ve en mesaj bildirimsiz günü. Çünkü bugün sınıf öğetmenimiz geldi ve bize bilet dağıttı. Herkese sevdiği şarkıcı çıkmasın mı? Oda çığlık çığlığa, bütün kızlar birbirlerine biletlerini gösterip duruyor. Bir ben bilet almadım çünkü Özge'nin yalnız kalıp korkmasını istemem, ayrıca Allah korusun kötü şeyler olur falan. Ay ne diyorum ben ya! Koskoca abileri ablaları yanındayken ona kim dokunabilir! ( Yazar: Bu çocuklarda nasıl gaza geliyorlarsa 😏)  Bu arada bugün sırasıyla Hadise, Burak Bulut & Kurtuluş Kuş ( düet) ve Galatasaray şmpiyonluğuna özel Mauro İcardi ve Simge'nin '' Aşkın olayım '' düeti var. Bakalım bizimkiler eğlenecek mi? Dediğim gibi ben gitmiyorum. Ama size Kaan bütün her şeyi anlatır :) Sizi seviyoruz! 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Youtube'da gördüğüm gezi vlogları hakkında... ( Genelde yurtdışı)

Merhaba dostlarım, bugün sizlerle uzun süredir planladığım bir yazıyı paylaşacağım. Öncelikle bu bir eleştiridir ve amacım sadece kendi görü...