28 Temmuz 2023 Cuma

Anime puanlıyoruz! + Konusu da dahil

 Hepinize selam! Bugün sizlerle kısa bir Japonya turuna çıkıyoruz. Bu içeriği uzun zamandır yazmak istiyordum. Başlıkta gördüğünüz üzere anime puanlayacağız. Hazırsak başlayalım! 

1. Kotaro lives alone: Ben bu animeyi hep izlemek istiyordum ama olmuyordu. Ne zaman izlemek istesem aklıma blog geliyordu... 

Animenin konusu: Kotaro daha 4 yaşında ve kendisine Shimuzu apartmanından bir oda kiralıyor. Garip konuşmasıyla komşusunun dikkatini çeken Kotaro'ya komşusu bir gün '' Neden böyle garip konuşuyorsun?'' diye sorunca Kotaro '' Buna meylettim'' şeklinde cevaplıyor. Komşu ise bir manga yapımcısı ve bu aralar işleri kötüye gitmekte... 

2. Spy x Family: Her şey '' Twiligth'' lakaplı Loid Forger'dan sahte aile kurması gerektiği emriyle yetimhaneye yola çıkmasıyla başlıyor. Orada Anya isminde bir kız çocuğuyla tanışıyor. Sonra Anya adındaki bu kızın düşünceleri okuyan bir telepat olduğunu anlayınca onun sayesinde Damian desmond adında bir çocukla aynı okula yolluyor... 

Animenin konusu: Doğu ve Batı ilişkilerini düzeltmeye çalışan ajan Loid'in görevi ve ailesi arasında kalması.

3. Osmanlı tarihini anlatan bir anime ( İsmini unuttum) : Animede her isimin türkçe telaffuz edilmesi hoşuma gitti ama arada biraz japonca aksenti olması da doğal.

Animenin konusu: Küçük yaşta tahta geçen bir padişahın hikayesini anlatan bir anime. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Youtube'da gördüğüm gezi vlogları hakkında... ( Genelde yurtdışı)

Merhaba dostlarım, bugün sizlerle uzun süredir planladığım bir yazıyı paylaşacağım. Öncelikle bu bir eleştiridir ve amacım sadece kendi görü...