10 Ağustos 2023 Perşembe

Kaan ve Ömer'in maceraları 3. sezon 8. bölüm: Yastayız...

 Kaan'dan: Nasıl başlasam bilmiyorum. Bir tarafta canım gibi sevdiğim Özge, diğer yanda ise hala buna alışamamış arkadaşlarım. Canım hiç bir şey yapmak istemiyor. Umarım grupta iyi şeyler konuşuyorlardır. 

Bizimkiler sohbet grubu (70 mesaj):

Musa: 3 aydır kafayı yiyorum abi, nasıl olur da çocuk aniden ölür ki?

İrem: Daha 9 yaşındaydı ya 9! Küçücük kız. 

Esma nur: Nasıl bıcır bıcır bir kızdı. Çok sevmiştik birbirimizi. 

Ömer: Yatağa yatarken  bir yanım boş kalacak artık😔

Yaren: Bir de bana sorun. Kaç aydır elim ayağım titriyor. 

Selahattin: Bunu söylemek istemezdim ama... Maalesef başka çaremiz yok, böyle sızlanarak elimizden bir şey de gelmeyeceğine göre.

Hamza: Ya arkadaşlar! Sakin olur musunuz? Özge aramızdan ayrıldı diye bu kadar büyütmeyelim lütfen. 

Kaan: Ben kapatıyorum. Daha fazla dayanamayacağım. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Youtube'da gördüğüm gezi vlogları hakkında... ( Genelde yurtdışı)

Merhaba dostlarım, bugün sizlerle uzun süredir planladığım bir yazıyı paylaşacağım. Öncelikle bu bir eleştiridir ve amacım sadece kendi görü...