23 Temmuz 2024 Salı

Müzik dinleyerek yazı yazmak mı?

Hepinize merhaba, sanırım beni özlediniz. Ben de sizi... bugün benim yaparken keyif aldığım bir konu üzerinde konuşmak istedim. Bugünün konusu müzik dinleyerek yazı yazmak. Açıkçası ben müzik dinlerken yazı yazmaya bayılıyorum. Wattpad yazarken bile müzik dinliyorum ve dinlediklerimden ilham alıyorum. İlham aldığım şarkıları da bu yayının sonunda paylaşacağım. Öncelikle şuna açıklık getirmeliyim, ben size kesinlikle "Bunu ben yaptım, işe yaradı siz de yapın." demiyorum, sadece ufak tavsiyeler veriyorum. Uygulayıp uygulamama kısmı tamamen sizin vereceğiniz karara kalmış 😊 Söylemeden geçmeyeyim, ben bu yazıyı yazarken bile müzik dinliyorum! Kısacası müzik dinlemek hem terapi gibi hem de keyif verici bir şey. İsterseniz gelin ben yazı yazarken hangi şarkıları dinliyorum bir bakalım 

1. Eğer kurgu macera içerikliyse: Legends Never Die ya da Royalty ( Yazarların da gaza gelmeye hakkı var!) 

2. Herhangi bir kurgunun içinde üzücü ya da yarı endişelendirici bir sahne yazıyorsam: Semicenk'in popüler şarkılarını kullanıyorum (Canın Sağ Olsun, Pişman Değilim gibi...)  

3. "Kaan ve Ömer'in Maceraları" kurgusunu yazarken özellikle kullandığım şarkı: Son Arzum ( Özge & Kaan sahneleri için) 

4. Eğer yazdığım sahne mutluysa dinlerken beni mutlu hissettiren şarkıları kullanırım: Semicenk ft. Doğu Swag - Pişman Değilim bunların başında gelir. (Semicenk kırmızı çizgimdir!

5. Mustafa Ceceli'nin Semicenk ile yaptığı "Dayan" isimli düet şarkısı: Bu şarkıya direkt beni anlatıyor diyebilirim. Kendi sahnelerimi yazarken kullandığım şarkı. 

İşte bu kadar! Sizi seviyoruum! Bana önerdiğiniz şarkı varsa yoruma yazın :) 

1 yorum:

  1. İndila - Son dans ( https://www.youtube.com/watch?v=K5KAc5CoCuk )

    YanıtlaSil

Youtube'da gördüğüm gezi vlogları hakkında... ( Genelde yurtdışı)

Merhaba dostlarım, bugün sizlerle uzun süredir planladığım bir yazıyı paylaşacağım. Öncelikle bu bir eleştiridir ve amacım sadece kendi görü...