16 Şubat 2024 Cuma

Kaan ve Ömer'in maceraları 3. sezon 16. bölüm: Arkadaş gazı

 Yazarınızdan küçük bir uyarı: Siz, siz olun arkadaşlarınızın gazına gelmeyin! Denendi ve acı bir şekilde onaylandı... Geçelim hikayemize. 

Kaan'dan: Canım Huriye ninemle bugün Trabzon'da ikinci günümüz. Kendisi dün bizi çok yorgun görünce uyandırmaya kıyamamış, bugün öyle dedi. Ah be ninem, keşke biz de senin için Trabzon'da olsak hep. İlk günden beri o kadar sevdim ki burayı. Doğayla iç içeyiz, internet de yok, üstelik akşam İsmail dedenin yanına toplaşıp Karadeniz hakkında anlattığı güzel hikayeleri ateş başında, başımız omuzuna yaslı, yanımızda Huriye nine ile dinliyoruz. Bu arada bakmayın "dede" dediğimize... İlk gün beraber 3 çuval çay toplamışlığımız var. O kadar dinçtir kendisi. Hay maşallah benim aslan dedeme... Neyse, gelelim Trabzon'un tatlı esintiyle Ömer'le tutuştuğumuz " Kim Daha Çok Fındık Toplayacak?" yarışına. O akşam İsmail Dede ve çevre köyden bir kaç arkadaşı geldi. İsmail Dede yanımıza yaklaşıp yavaşça saçlarımızı okşadı. Bize hazırlanmamızı söylediği gibi odalara fırladık. Yanımıza bir kaç atıştırmalık alıp tam kapıya yöneliyorduk ki... Huriye Nine durdurdu ve bize iki torba uzattı. Bizim ki de merak ya, şöyle göz ucuyla torbalara bakalım istedik fakat bakamadık. Olur da yolda durduğumuz ara bakarız niyetiyle yolluklarımızı bez çantaya koyduk. 

İki saat sonra fındık bahçesine vardık. Çok acıkmıştık, aklımıza Huriye ninenin verdiği yolluklar geldi. Bez çantalarımızı açıp torbalarımıza uzandık. yolluğu açınca içinden iki tencere çıktı. İlk başta biraz garipsedik ama sonradan anladık. Ninecim o akşam uyumamış, bize çorba kaynatmıştı. İsmail Dede çağırınca sıcacık çorbalarımızı geri sarıp sarmalayıp yerine koyduk. Koşa koşa gelmiştik ve nihayet bize ayrılan ağacın altına girdik. O sırada Ömer bana onunla yarışıp yarışmak istemediğimi sordu. Kabul etmedim, çünkü burada gezilecek yerlere harcamak istiyordum. Ömer'in yoğun ısrarı sonucu teklifi kabul ettim. Başladık yarışa... sonlara doğru pes ettim. Zaten açlığım iyice derine vuruyordu. Bugünden çıkardığım dersle kenarda bir yere oturup masum masum çorbamı yemeye başladım. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Youtube'da gördüğüm gezi vlogları hakkında... ( Genelde yurtdışı)

Merhaba dostlarım, bugün sizlerle uzun süredir planladığım bir yazıyı paylaşacağım. Öncelikle bu bir eleştiridir ve amacım sadece kendi görü...