1 Ağustos 2022 Pazartesi

Mucize hikaye "Okula yeni gelen kız" bölüm 3

 Mia günlük yazmaya devam ediyor* 

Sevgili günlük... 

Bugün benim için pek güzel bir gün değildi. Okulun bahçesine girdiğim gibi önüme gelmiş biri benimle dalga geçiyordu... Lacivert saçlı bir kız vardı yanımda. Onu sakinleştirmesem kıza resmen bağıracaktı. Beraber bir gemiye gittik. Orda 3 kızla tanıştım. Hepsi numaramı aldı. Şimdi onlarla aramızda WatsApp grubu kurduk. 

Rose: Naber kızlar? 

Juleka: Ben iyiyim sizden naber? 

Marinette: Kızlar acaba yazışmasanız mı? Proje ödevini yapmaya çalışıyorum! 

Rose: Ben onu tamamen unutmuşum! Şimdi 10 saat bilgisayarda sunum hazırlamam gerek. 

Mia: Ben metni ezberledim. Juleka sen yazacaktın yazdın mı? 

Juleka: Evet 👍 

Mia: Sanırım sende görsellerin çıktısını almaya gideceksin Marinette. 

Marinette: Evet. Kırtasiye kapanmadan yetişmem gerek. 

Mia : O zaman akşam gemide buluşuyoruz. 

Marinette : Tamamdır! 

Juleka: Tamamdır! 

Rose: Tamamdır! 

Akşam* 

Marinette: Herkes hazır mı? 

Rose: Evet. 

Marinette: Görseller 👍 Metin ezberlendi mi? 

Mia: Evet! Hemde 0  hatasız. 

Marinette: Pekala oda tamam. Juleka metin yazıldı mı? 

Juleka: Evet. 

Marinette, Rose'u arar* 

Marinette: Alo, Rose bana bilgisayar sunumunun mailini atar mısın? 

Rose: Pekala... 

Herkes tamam bir tek Rose kaldı. Bende eve gidip şu sunumu göreyim. 

Marinette eve gidip hemen bilgisayarını açar* 

Marinette: Hmm... Tamam. Sunuma tik atalım. Her şey tamamlandı... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Youtube'da gördüğüm gezi vlogları hakkında... ( Genelde yurtdışı)

Merhaba dostlarım, bugün sizlerle uzun süredir planladığım bir yazıyı paylaşacağım. Öncelikle bu bir eleştiridir ve amacım sadece kendi görü...