24 Eylül 2022 Cumartesi

Adrien'la sette 2. Gün

 Sessiz bir şekilde* Herkese merhabalar arkadaşlar sanırım herkesten önce ben uyandım *Küçük bir gülücük* çalışanlar zaten dün akşamdan beri dizinin 2. Bölümüne kafa patlatıyor. Bende yüzümü yıkayayım kahvaltıda herkes uyanınca gelir heralde bilmiyorum* Yüzünü yıkayıp Nino'nun karavanına gitti ve şu an uyuyuş pozisyonuna gülüyor* Arkadaşlar şuna bakıın bu nasıl uyuyuş şeklidir  yaa! Napsam acabaa hmm... Kendi karavanıma gideyim de şu gelen DM'lere cevap yazayım. Çoğunuz yazmıyosun abi diyosunuz ama vaktim olmuyor bir yandan dizi bir yandan size vakit ayırıcam derken kafam karışıyor. E bende insanım 2'ye bölünemem ya... *Dm'lere yanıt verir* Arkadaşlar afedersiniz ama siz MANYAK MISINIZ! 90 Dm nedir abi yaaa! Marinette'ye bile bu kadar gelmiyordur. Ama şimdi kendi hakkımı da yedirtemem ben asıl rolüm bu yüzden bu kadar ünlüyüm. Ağğ cevapla cevapla bitmiyo yaaa!!! *O sırada Adrien'ın sesini duyan Marinette karavanı basar FBI OPEN THE DOOR!* 

Marinette: Adrien noluyor bu ne çığlık? 

Adrien: Ee şeyy... B- ben açıklayabilirim... *iç ses: Eyvahğ naptım ben!* 

*Kameraya sırıtır Hi hi hiii 

*Büyük kovalamaca başlamıştır artık Adrien'ın son anları* 

Bağırarak* ABONE OLMAYI UNUTMAYIIN! KURTULURSAM VİDEO ATMAYA DEVAM EDİCEEEĞM!



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Youtube'da gördüğüm gezi vlogları hakkında... ( Genelde yurtdışı)

Merhaba dostlarım, bugün sizlerle uzun süredir planladığım bir yazıyı paylaşacağım. Öncelikle bu bir eleştiridir ve amacım sadece kendi görü...