30 Aralık 2022 Cuma

Kaan ve Ömer'in maceraları -10- Kaan'ın ilk adımları (İlk adımları yazdım ama çocuk bebek değil herhalde :D)

 Kaan'dan: Bu sabahtan itibaren hastanede 4. günüm başladı. Geldiğimden beri neredeyse hiç ayağa kalkmadım. Öğlen yemeğinden sonra hemşire geldi. Ömer bir kolumda hemşire abla bir kolumda biraz yavaşta olsa ayağa kalkmıştım artık. İlk adımımı hemencecik attım. (Sanki bebekken ki kendimi anlatıyorum. Sakin olmalıyım.) Hemşire kanımdaki zehir hafifken yürüyebilmemin imkansız olduğunu söylemişti. Ama kafama koyduğumu yaptığım için bana bu tür şeyler normal gelirdi 😎 Duyduğumuza göre zehirlenme şikayetiyle gelen çoğu hastanın yürümesi en az 8 günü bulurmuş. Bu yüzden hemşire bana şaşırmış. Yaa! İşte böyle şaşırtırlar adamı! :D yine esprici ben. Hastanede kalmaktan Espritöre döndüm. Derse mi yoğunlaşayım Paris'te kaldığımıza mı sevineyim yoksa yarım kalan maceraya mı üzüleyim? Bu konuda henüz bir kararım yok. E bir de işin içine Lgs girdi mi bundan sonra macera falan kalmaz artık. Lgs'de aldığım puan kötü tutarsa bundan sonra vay benim halime anne azarı is coming. Dün bizimkiler sınav olacaklarını söylemişlerdi. Hazır onlar dönmüşken biraz sohbet edeyim. Bu arada dalmışım oturduğumu söylemeyi unutmuşum. Üzgünlük hafızamı götürdü sanırım. Türkiye'ye döndüğüm gibi psikoloğa görünmem ŞART. Bunu unutmamam gerek. Dönelim grup yazışmasına.

Kaan: Naber gençler? 

Musa: İyi diyelim iyi olalım be Kaan'ım. 

Selahattin: Sınav ne kadar kolaymış. 

*Jr. Ronaldo kişisi çevrimiçi* 

Jr. Ronaldo: Süü! 

Esma nur: Utku'cum artık şu sohbetlere "Süü!" diyerek dalmasan mı? Ne dersin? 

Jr. Ronaldo: Sürpriz bile yapamıyoruz arkadaş ya! 

*İrem kişisi çevrimiçi* 

İrem: Ayy! Ben sınavda çok terledim ya. 

Yaren: Aynen yaa! Kağıdımı bir koydum ıslandı kağıt. Hoca okuyamadı bile. 

Şükriye Buğlem: Siz bir de bana sorun. Hamza sınavda "içinden" bir türkü tutturmuş söyleyip duruyor. 

Hamza: Bir saniye... sen bana nasıl laf edersin? Alttarafı bir türkü söylüyorum o bile batıyor. 

Şükriye Buğlem: Yaa! Ne demezsin 😏 Bende şu an inandım. 

Selahattin: Sınavda biri kopya çekmiş diye duydum teneffüste. Ama hangi sınıf belli değil. 

Esma nur: Aslında hoca bunu tespit edince beni çağırdı. E malum herkesin yazısı ezberimde. 

Musa: Affedersin Esma nur ama cidden yuh! O kadar işsiz misin? 

Esma nur: İşsizlik demeyelim de bir nevi gözlem gibi. 

Kaan: Kimin kopya çektiğini düşünüyorsun? 

Esma nur: Özele gelsene. Orda anlatayım. 

*Esma nur ve Kaan'ın yazışması.* 

E: Ben Musa'dan şüphelendim. 

K: Haklısın. 

E: Bana Musa bir ara mektup göndermişti. O yanımda olunca haliyle benimde direk aklıma karşılaştırmak geldi. 

K: E sonuç? 

E: Yani Musa olduğu apaçık ortada. 

K: Hocaya nasıl söyleyeceksin? 

E: Mesaj atacağım hatta kopya kağıdının ve mektubun fotoğrafını atmayı düşünüyorum. 

K: Ajan mısın be kız! 

E: 😅 

♡🖤Son♡🖤

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Youtube'da gördüğüm gezi vlogları hakkında... ( Genelde yurtdışı)

Merhaba dostlarım, bugün sizlerle uzun süredir planladığım bir yazıyı paylaşacağım. Öncelikle bu bir eleştiridir ve amacım sadece kendi görü...