31 Aralık 2022 Cumartesi

Kaan ve Ömer'in maceraları -11- Kötü geçen yılbaşı (Yılbaşı özel bölüm)

 Ömer'den: Sonunda yılbaşı geldi. Yani tamamen 2022 yılından, geçirdiğimiz tüm kazalı ve belalı günlerden oluşan bir yılı daha geride bırakacağız 1 gün sonra. Neden 1 gün sonra dedim? Çünkü o gün artık takvimlerde 1 ocak 2023 yazacak. Bakmayın benim bu kadar heyecanlı anlattığıma. Kaan yine üzgün. Beyefendi meğer evinde oturup çay içip keyif yapacakmış. Şu keyif düşkünlüğü gerçekten bende yok! Ama dedim ya ben kankam mutsuzken mutlu olamıyorum. Her neyse. Bu gece tüm ışıklar sönünce nöbetçi hemşire gelmezse yıldızları seyredeceğiz. Planımızda bu var tabi uykuya dalmazsak. Bir de birbirimizin ağzına kremşanti sıkacağız. Film de açtık mı tamam bu iş! Size de mutlu yıllar 😊 Belki sizde bizim gibi eğlenirsiniz. 

■Son□

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Youtube'da gördüğüm gezi vlogları hakkında... ( Genelde yurtdışı)

Merhaba dostlarım, bugün sizlerle uzun süredir planladığım bir yazıyı paylaşacağım. Öncelikle bu bir eleştiridir ve amacım sadece kendi görü...