28 Aralık 2022 Çarşamba

Kaan ve Ömer'in maceraları - 8 - Kaan'ın kan tahlilleri

 Kaan'dan: Bugün kan tahlillerine bakmak için kanımı almaya gelmişlerdi. Artık bıkmıştım. Bir an önce burdan gitmek istiyordum. Hastane ortamından zaten kim hoşlanır ki. Değil mi? Bende bizimkilerle yazışayım bari. Ömer o arada diğer bölümler için istem kağıdı aladursun.

Bizim tayfa (Sohbet grubu): 

Kaan: Nabersiniz arkadaşlar? 

Musa: İyi miyiz bilmiyoruz. Herkes üzgün. Tabii bazı sözel aşıklarını saymazsak. 

Selahattin: Valla sınava giriyoruz yaa! 

Hamza: Tam anlamıyla biz sınava değil sınav bize giriyor. 

Esma nur (Musa'ya yanıt olarak): Kim demiş bana "sözeli seviyor" diye? Bende burda hüngür hüngür ağlıyorum annem şahit. 

Şükriye buğlem: Ya amma abarttınız yaa! Alttarafı bir türkçe sınavı. 

Yaren: Buğlem son noktayı koyaar! 

İrem: Buğlem haklı erkekler sussun. 

Kaan: Biz gittikten sonra değişen bişey var mı? 

Esma nur: Pek yok. Musa yine aynı Musa. Ama illa değişik bir şey arıyorsan öğretmenlerin gözü seni arıyor. Popi çocuk seni. Kıskandım 😒 

Ceren Doğa: Galiba popülerlik senden sonra Esma nur'un. Hakkını yiyemem şimdi.

Kaan: Esma nur çok terbiyeli bu yüzden böyle sanırım. 

Ömer: Ben gelmeden yazışmaya başlamışsınız. 

Kaan: Ömer sen ne zamandır burdasın üstelik çevrimiçi görünmüyordun.

Yaren: Kesin ayarlardan çevrimiçi görünmeyi kapatıp önceden girmişsindir. 

Ömer: Eyvahh! Planım ortaya çıktı. 

Esma nur: Kızlar yarın sınavdan bir ders önce toplanın ağıt yakalım. 

Ceren: Bencede :D

Kaan: Kızlar madem ağıt yakıyor biz napalım? 

Selahattin: Sizin bir şey yapmanıza gerek yok. Biz sizin yerinize üzülelim. 

Musa: Güzel fikir harbi. Erkeklerde o zaman sınav gününe kadar ağlasın. 

Hamza: Kendi kendimize işkence ediyoruz. Ya gözümüz acırsa?

Enes 2: Merhaba, konu sınav mı? Erkekler ağlasın falan. 

Enes 1: Zaten bizimkilerin maksimum konuşacağı konu bu. Ne beklenirdi ki? 

Esma nur: Aman boşverin sınavlar oluversin nolucak? O gün olmasın da. 

Yaren: Hangi gün? 

Esma nur: Doğum günümde sınava giremem ben. 

Enes 1: Oldu kraliçem başka emriniz? 

Enes 2: Keyife bak sen! Kraliçe hazretleri sınav istemiyor. 

Esma nur: Bak Enes! (Enes 2) Gelirim oraya. 

Enes 2: Tamam abla sustum. 

♥️♡Sonn♡♥️


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Youtube'da gördüğüm gezi vlogları hakkında... ( Genelde yurtdışı)

Merhaba dostlarım, bugün sizlerle uzun süredir planladığım bir yazıyı paylaşacağım. Öncelikle bu bir eleştiridir ve amacım sadece kendi görü...