1 Mart 2023 Çarşamba

Akıncı 2.0

Akıncı'lar hakkında anlatılan bu hikaye taa eskilere dayanır. Her şey normal giderken 17. yüzyılda iyiliği temsil eden kılıç kaybolur. Bütün Akıncılar bunun üzerine harekete geçme kararı almıştır fakat ne yaparlarsa yapsınlar kılıcı bulamazlar. Artık iş son Akıncı beyi Fatih'e kalmıştır. Bakalım Fatih kılıcı bulacak mı? 

İstanbul'da normal bir gün. Turistler neşeyle geziyor, Fatih ise Orhan bey ile buluşmuş gece başlayacak operasyon için  plan yapıyorken aniden Nergis arıyor. 

Nergis: Fatih nasılsın? 

Fatih: Biraz hastayım Nergis'ciğim, iş çıkışı test yaptırmaya gideceğim. 

Nergis: Geçmiş olsun arkadaşım 😔 Çabuk iyileşirsin inşallah. 

Nergis aniden kapatır, Fatih bunun üzerine Zincir'in harekete geçmiş olduğundan ve onu sevdiklerini kaçırarak kendine çekmek istemesinden iyice şüphelenir. 

Orhan: Fatih sen iyi misin? 

Fatih: Sen Cezeri'nin güncellemesini yaparken Nergis aradı, sesi tuhaftı sence ne olmuş olabilir? 

Orhan: Bilmiyorum ama harekete geçmiş olabilirler, Bu arada güncelleme bitti. 

Cezeri: Merhaba Fatih, güncellendikten sonra çok rahatladım. Nasılsın? Gece operasyonu var mı bugün? Bakarsın Nergis'i falan kurtarırız. 

Fatih: Cezeri! Bana kendini sessiz moda sokturtma. 

Cezeri: Sessiz mod mu? O nereden çıktı? 

Fatih: Seni güncellerken bir de sessiz mod kodu yazdım ondan bahsediyorum. 

Cezeri: Ama ben konuşmayı, sana yardım etmeyi çok seviyorum. Bunun şaka olduğunu söyle lütfen. 

Fatih: Ama sen konuşurken ben nasıl odaklanacağım Cezeri'ciğim söyler misin? 

Cezeri: Sonuç bulunamadı... 

Fatih: Ah senin şu cevap veremeyince "Sonuç bulunamadı..." ekranların beni gülmekten kırıyor ya. 

Cezeri aniden sinyal alır

Cezeri: Beykoz taraflarından sinyal alıyorum. 

Fatih: Kamera kayıtlarını göster Cezeri. 

Cezeri: Sanırım İstanbul'a yeni gelen bir aile var. Arabanın içinde 13 yaşlarında bir erkek  bulunuyor. 

Fatih: Dur! Alisa mı o? 

Cezeri: Görüntüyü yaklaştırıyorum. 

Fatih: Bugün ders iptal o zaman. (İçinden) 

Fatih: Orhan abi ben çıkıyorum, bir şey olursa ararsın. 

Orhan: Tamam Fatih. 

Cezeri: Şimdi elimize düştün Alisa! Hahaha. 

Fatih: Cezeri, en iyisi sen gülme tamam mı yapay zekaların en tatlısı. 

Cezeri: Ooo! Bugün doğum günüm galiba hemen hastag açmalıyım #İyikidoğdunCezeri❤ İlk kutlayan Fatih Yılmaz. 

Fatih: Du- çoktan paylaşmış bile! Kaldır şunu. 

Cezeri: Üzgünüm... kaldırıyorum. 

Beykoz'a varınca

Akıncı: Hop! Alisa, utanmıyor musun bu aileye saldırmaya! 

Murat: Hilal savaşçısı! O burada. 

Alisa: Saçıma dokunmadan savaşalım lütfen.

Akıncı: Oldu. Başka emriniz var mı efendim? 

Cezeri: Hesaplamalarıma göre birazdan yanından ayrılacak ama geri dönebilir, çocuktan yardım istemelisin. 

Akıncı Murat'ın yanına gider.
Akıncı: Merhaba, Ben Hilal savaşçısı. Bana yardım edebilir misin? 

Murat: Ama ben onu nasıl yenerim? Benden boy olarak çok büyük. 

Akıncı Murat'a kulaklık uzatır. 
Akıncı: Bunu tak, anlarsın. 

Cezeri: Merhaba Murat. Ben Hilal savaşcısı'nın yardımcısı aynı zamanda yapay zeka Cezeri, memnun oldum! 

Murat: Ama ben size nasıl yardım edeceğimi hala anlamadım. 

Murat: Adımı nerden biliyorsun? 

Cezeri: Üzgünüm, bunu söyleyemem. 

Murat: *Fısıltıyla* Kabul ediyorum, 

Murat: Biz Bursa'dan buraya en iyi ortaokul için gelmiştik. Neye bulaştım ben! 

Murat ve ailesi ev alır. Artık tamamen burada kalacaklardır. 

Murat: Hey! Alisa buraya bak. 

Alisa: Seni yakaladım bücürük. 

Murat Akıncı'ya "Sıra sende!" anlamında göz kırpar. 

Akıncı: Kusura bakma ama biraz saçını bozulacak maalesef. Sabah kuaföre gidersin 🤣 

Cezeri: Murat, şu an Zincir'in ekibi sana doğru geliyor. 

Murat: Merak etme, sen sadece birazdan söyleyeceğim konumu işaretleyip magazine yükle. 

Cezeri: Tamam. 

Murat: Hey! Hilal savaşçısı beni takip et. 

Akıncı: Peşindeyim, planımız ne? 

Murat: Plan şu öğrendiğime göre birazdan Zincir harekete geçecekmiş. Bu da demek oluyor ki bir yerden ulaşıp bizim konumumuzu takip edebilir. Bende az önce Cezeri'ye sahte bir konum söyledim. Oraya giderlerse polisler onları yakalar. 

Akıncı: Harikasın! Kısaca lâdes oynuyor gibi, onlar bize tuzak kurdular ama biz onları tuzağa çekeceğiz. 

Murat: Evet! 

Akıncı: Dikkat et! Eğil. 

Murat: N-Noluyor? 

Akıncı: İyi misin? Korkma ben yanındayım. 

Murat: Onları yenmek zor olacak, geri çekilelim. Sabah belki daha düzgün bir plan yaparız. 

*Sabah* 

Fatih güne güzel başladım sanarken telefonuna Orhan'dan mesaj gelir. 

Orhan: Fatih nasılsın? Nasıl gidiyor hayat? 

Fatih: İyiyim, işe gideceğim yine. 

Orhan: Bende onunla alakalı bir şey söyleyecektim. 

Fatih: Neymiş o? 

Orhan: Ya nasıl desem bilmiyorum Fatih ama seni işten atmışlar. 

Fatih: Nee! Saçmalama.

Orhan: Ama başka bir okulda sosyal bilgiler hocası arıyorlarmış. 

Fatih: O da olur. Yeter ki görevi ve kimliğimi saklayabileyim de... 

Orhan: Haklısın, o zaman ben başvuru yapıyorum. 

Orhan başvuru yapar ve Fatih'le iletişime geçmeleri için mail adresini çalışağı okula verir. Uzun bir görüşmeden sonra iş kabul olur fakat bu sefer okul için yıkım kararı çıkarılır, bunu duyan Fatih "Ben bunun olacağını tahmin ediyordum. İşimi sağlama alıp bütün öğretmenlik ilanlarına başvurdum." der fakat bunu söylerken bir yandan da Rasta'nın ailesine ve arkadaşlarına zarar vereceğini düşünmeden edemediği için şehir değiştirme kararı alır. 

--Son--


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Youtube'da gördüğüm gezi vlogları hakkında... ( Genelde yurtdışı)

Merhaba dostlarım, bugün sizlerle uzun süredir planladığım bir yazıyı paylaşacağım. Öncelikle bu bir eleştiridir ve amacım sadece kendi görü...