19 Şubat 2023 Pazar

Çizgi film baş karakterleri ve onları seslendirenler ya da yan karakter seslendirmenleri bir araya gelse nasıl olurdu?

Selam, bugün düşündüm taşındım ve aklıma bir fikir geldi. Dedim ki "neden olmasın ki?" Bakalım çizgi film karakterleriyle onları seslendirenler yan yana gelince ortaya neler çıkmış. 

Rafadan tayfa: 

Kâmil (Yağmur sergen) 

Yağmur Sergen: Geldim yine mahalleye baktım etrafaaa. 

Kamil: Baktııım etrafaa 

İkisi beraber: Bizi artık Basri amca affetmez gayrıı. 

Kamil: Merhaba, buranın yabancısısın galiba abi. 

Yağmur Sergen: Evet. 

Kamil: Abi seslerimiz aynı, yoksa kayıp ikizimimi buldum? Gel sarılarım. 

Yağmur Sergen: (İçinden) Şaka gibi... bir gün seslendirdiğim karakterle karşılaşacağımı gerçekten hiç düşünmezdim. 

Uğur böceği: 

Marinette: Off! Çok sakarım. 

Erden tunatekin: Yardım ister misin Marinette? 

Marinette: Sağol Adrien ama ben toparlarım. 

Akıncı (Son zamanlarda dilimizden düşmeyen karakter): 

Akıncı: Şu blog yazarı hanımefendiye söylesenizde beni dövüşürken yakalamasa... BIKTIM. 

Harun can: Noluyor yaa! Savaş mı çıktı? Gece gece kaldırtmayın beni gözünüzü seveyim. 

Aslan: 

Hakan coşar: Merhaba çocuklar, nasılsınız? 

Eren: İyiyiz sağolun. 

Son

Siz bu yayını okumayı bitirmeden önce bir duyuruda bulunmak istiyorum.

6 Şubattan bu yana yazamadım çünkü Türkiye'de Kahramanmaraş pazarcık merkezli olan fakat diğer 10 ilimizi de kapsayan bir deprem olmuştu, o günden sonra hep haberleri takip ettim. Bu süreçte okullarımız tatil edildi ama yarından itibaren  71 ilde okulların açık olacağı Meb tarafından açıklandı. 

Bu arada bazı çizgi film seslendirmenleri başka çizgi filmleri de seslendirmekte ve dublaj yapmaktadır. 

Örneğin: Yağmur Sergen 5 Kasım 2022'de Trt çocuk 'ta yayınlanan Dennis ve Gnasher çizgi filminde seslendirmenlik yapmaktadır. Bunun yani sıra çizgi filmde duyabileceğiniz tanıdık sesler.

Levent kol (Burty) 
Hakan Coşar ( Walter) 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Youtube'da gördüğüm gezi vlogları hakkında... ( Genelde yurtdışı)

Merhaba dostlarım, bugün sizlerle uzun süredir planladığım bir yazıyı paylaşacağım. Öncelikle bu bir eleştiridir ve amacım sadece kendi görü...