6 Mart 2023 Pazartesi

Dedektif Reptır eleştiri

 Herkese merhabalar canım kediciklerim bugün tahmin ettiğiniz üzere yine eleştiri yapıyoruz. Peki neden hep eleştiri yapıyorum inanın bunun hakkında benimde fikrim yok 😄 Bu arada  "Uzun zamandır yoksun" diyorsunuz bazılarınız. 25 Şubat'tan beri yeni hikayem Akıncı 2.0 ile uğraşıyorum ve bu benim için yorucu ama değer mi değer. Çok güzel ilerleme kaydettim bu hikayeler konusunda. Kendime Wattpad bile açtım. Orada da tam tamına 12 tane hikaye yazdım. Ancak oraya sadece hikaye yazmak için kaydoldum. Merak etmeyin buradan da istek hikaye yazacağım :) Kısaca yine bomba içeriklerle karşınızda olacağım. Bu kadar reklam yeter ama yine uzattım. Klasik Esma nur işte 😊 Bakalım benim Dedektif Reptır hakkında düşüncelerim nelermiş? İlk önce gerçekten kuklalar için bayağı uğraşılmış en ince ayrıntısına kadar. İzleyen kediciklerimiz ya da arkadaşlarımız bilir. Kuklalara komik özellikler yazan senariste buradan bu yaşta beni bile güldürdüğü için teşekkür etmek isterim. Gerçekten Trt çocuk'un tüm yapımları başka güzel oluyor. Hatta bugün daha yeni bir çizgi film daha çıktı. İsmini bu yayını yazmadan önce aklımda tutmuştum ama gidiverdi. Bu yayından sonra başka bir gün müsait olursam yeni çizgi filmin eleştirisi de gelmiş olacak ama bir kaç bölüm izlemem gerekecek çünkü izlemeden bir çizgi filmi eleştirme taraftarı değilim. Evet, eleştirimiz kısa muhabbet uzun oldu. Size söz muhabbeti uzatmayacağım.

Görüşürüz, umarım iyi vakit geçirirsiniz <3 ❤

Wattpad kullanıcı adım: esmanur0635 

Roblox'tan bana ulaşıp beraber oynamak isterseniz: esma30 

Kanalıma abone olmak isteyipte bulamayanlar için kanal adım: DarKxRosie ( Eski kanal adımdan sıkıldım ve değiştirmek istedim ve DarKxRosie yaptım.) 

1 yorum:

Youtube'da gördüğüm gezi vlogları hakkında... ( Genelde yurtdışı)

Merhaba dostlarım, bugün sizlerle uzun süredir planladığım bir yazıyı paylaşacağım. Öncelikle bu bir eleştiridir ve amacım sadece kendi görü...