20 Haziran 2023 Salı

Kaan ve Ömer'in maceraları 3. Sezon 6. Bölüm

 Kaan'dan: Bu bölümün maalesef belirlenmiş bir ismi yok. Sözde yazarımız hemen bulacaktı ama bulamadı. Her neyse... bugün size sıkış tepiş bir konser günümü anlatmak istiyorum. Konser bu sefer Edis konseriydi. Bana sorarsanız güzeldi ama dediğim gibi çok sıkışıktı. Yani pek eğlendiğim de söylenemez 😔 otele döndüğümdeyse aşırı terlemiştim. Hemen üzeimi değişirip Ömer ile Özge'nin yanına koştum ve eğilip Özge'ye kucak açtım. Bir sarılışı var ki :) Kesinlikle gömeniz gerek 😍😍 kısaca çok minnoştu diyebiliriz. Şimdi durduk yere nazar değdirmeyelim, sizde yorumlara nazar boncuğu koyup '' Maşallah'' yazmayı unutmayın tamam mı? 

( Yazar: Bu sefer başlık koymaya üşendim ve bölümün uzun sürmesini istemedim. İyi okumalar 😇) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Youtube'da gördüğüm gezi vlogları hakkında... ( Genelde yurtdışı)

Merhaba dostlarım, bugün sizlerle uzun süredir planladığım bir yazıyı paylaşacağım. Öncelikle bu bir eleştiridir ve amacım sadece kendi görü...