21 Haziran 2023 Çarşamba

The owl house ( Baykuş evi ) eleştirisi

 Herkese selamlar, eleştirmeniniz yine klavye başında. Açıkcası hiç eleştiri yapasım yok. Kaan ve Ömer'in maceraları serisini yaza yaza eleştiri yapmayı unuttum 😂 Neyse, bugün Disney channel'da 10 ocak 2020 tarinde başlayan Baykuş evi çizgi filmini eleştireceğiz. Televizyonda izleme şansım olmadı ama diziwatch sitesinden 1. sezon 1. bölümü izledim ve daha ilk saniyede bir kaç fikir edindim. Film 13 yaşlarında bir kızın son gittiği okuldan kovulması ve yatılı başka bir okula gitmesiyle başlıyor. Orada Eda ( İda ) ismindeki bir baykuş kadın ile tanışıyor. Sonra Eda bir insanla karşılaştığı için korkuyor. Kız ise canavarların okuduğu bir okula kaydoluyor ve okulda büyücülük dersleri görüyor. Ben burada bir ihtimal düşündüm. Ya baykuş kadın Eda türkse? Hadi isterseniz karşılaştıralım. 

Türkçe yazımı: Eda 

Okunuşu: İda 

Gördünüz mü? Ne kadar benziyorlar. Siz benzettiniz mi? Ben benzettim açıkçası. 


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Youtube'da gördüğüm gezi vlogları hakkında... ( Genelde yurtdışı)

Merhaba dostlarım, bugün sizlerle uzun süredir planladığım bir yazıyı paylaşacağım. Öncelikle bu bir eleştiridir ve amacım sadece kendi görü...