11 Temmuz 2023 Salı

Yazı yazarken dinlediğim şarkılar ( Listeye bakarak arayıp da bulamadığınız şarkıları buradan bulabilirsiniz belki )

Herkese selam. Aylar süren dinlenme sürecinden sonra yine klavyenin başındayım. Bugün sizinle hem şarkı tavsiyesi hem de blogdaki aktiflik kaybolmasın düşüncesiyle  nihayet buluştuk. Sizi çok özledim. ama öncesinde takip etmeyi ve yayınları yakınlarınıza iletmeyi unutmayın. Gözleriniz hazırsa listeye başlayalım! Kollara kuvvet.

1.SEFO -  Affettim : İtiraf etmeliyim, ben Sefo dinlemeye yeni başladım ve daha çok yabancı dilde şarkı dinlediğim için kendisinin çoğu şarkısını dinleyemedim. Yani yeni dinleyicilerinden biriyim de denebilir. 

2. GÜNEŞ - Suçlarımdan biri: NKBİ, yani Ne Ki Benden İstediğin şarkısını keşfettikten sonra daha çok sevdiğimi farkettim bu şarkıyı. 

3. SENA ŞENER - Porselen kalbim: Bu şarkıyı hakkında uzun bir keşif hikayem var. Sevmemeliyiz şarkısından sonra en favori şarkım.

4. MUSTAFA CECELİ - Rüyalara sor: Mustafa Ceceli'yi tanımayanınız yoktur. Benim de anasayfama bundan yıllar önce ben küçükken bir müzik kanalında yayınlanan Emri olur ile çıktı. 

5. CENGİZ ÖZKAN - Efkar: Bu türküyü Gönül dağı dizini izlerken keşfettim. Gerçekten çok iyi. 

6. ÖMER ÖZ - Bu şehirden götürün beni: Nerede tanınmayan müzisyen orada ben! Şaka bir yana çok iyi bir sese sahip. 

7. EYLEM AKTAŞ - Hatırla sevgili: Bu şarkıdan müzik öğretmenim az çok bahsetmişti. Ben de çok sevdim, tabii dinledikten sonra.

8. DOLU KADEHİ TERS TUT - Madem: Bu grubu ve bu şarkıyı tabii ki Sena Şener'i dinlemeye başladıktan sonra buldum. Yine çok iyiydi.

9. MANGA - Bir kadın çizeceksin: Aslında bu şarkıyı bir film müziğiyle aynı altyapıya sahip olması sebebiyle buldum ve bunun farkına geç vardım. 

10. FERMAN AKGÜL FT. PASCAL NOUMA - DırDır: Efsane bir şarkı. Ne desem bilmiyorum. YORUMSUZ. 

11. EKİN UZUNLAR FT. MUSTAFA CECELİ - Öptüm nefesinden: Bu şarkı ilk çıktığından beri dinliyorum. 

12. MOR VE ÖTESİ - Bir derdim var: Kulaklarım duyma yetisini kaybedene kadar dinlerim. 

13. BATUHAN KORDEL - Anıları sakla : Bu şarkıyla beraber 13 şarkı oluyor. Ne kadar müzik severim 💖 kulağa hoş gelen bir melodisi var. 

14. EGE CAN SAL - Başa sar: 2022 yılında bulduğum en güzel şarkılardan biri :) 

15. BADEM - Sen ağlama: Bu şarkıyı Spotify'da buldum. 

16. SEKSENDÖRT - Kendime yalan söyledim: Şarkı çıkalı 8 yıl olmuş dile kolay, ama  8 yıl sonra hala dinlenebiliyor olması güzel.

17. MADRİGAL - Seni dert etmeler: Bir ara Youtube'da çok karşıma çıkıyordu. Bende dinlemeye başladım.

18. YAŞLI AMCA - İstanbul beyefendisi: Ezberleyip, babalar gününde söyleyeceğim. Tabii sözlerde biraz oynama yaparak. 

19. REİ 6 - Ah canım sevgilim: Şarkı başlarken ses biraz derinden geliyor ama sorun yok :) 

20. SERTAB ERENER - Olsun: Şarkının patladığı kısım insanı gaza getiriyor. Bu gaza gelenlere ben de dahilim.

Bakalım sizinle aynı olan kaç şarkı dinliyormuşuz? Yoruma koş👉

2 yorum:

  1. Liste çok güzel. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim :) Ben aslında bunu öylesine yazmıştım. İşine yarsa ne mutlu bana

      Sil

Youtube'da gördüğüm gezi vlogları hakkında... ( Genelde yurtdışı)

Merhaba dostlarım, bugün sizlerle uzun süredir planladığım bir yazıyı paylaşacağım. Öncelikle bu bir eleştiridir ve amacım sadece kendi görü...